Raalte86 Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 (bewerkt) Heey Zoals de titel het al zegt krijg ik GTA III niet helemaal verwijderd. Alle software is eigelijk weg maar op een of andere manier blijft het in de softwarelijst staan en krijg ik het niet verwijderd door de Uninstall van Rockstar. Hierdoor kan ik GTA III niet opnieuw instaleren Ik heb Windows 7 64bit Iemand ideeën hoe ik dit kan oplossen?? Bewerkt: 17 januari 2012 door Raalte86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 (bewerkt) Download eens REVO uninstaller en kijk daar eens in. Bewerkt: 17 januari 2012 door Sammie3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Raalte86 Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2012 Thnx man, dit werkte perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.