Jump to content

Modern abstract

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had dus net een ingeving om een moderne render als het ware in te blenden met een abstract schilderij. Ik vind het er zelf erg apart uitzien, maar alsnog best geslaagd!

wtf.png

Geplaatst:

Damn, dat is erg mooi gelukt. Zou ik het origineel eens mogen zien? Je zou echt denken dat de render origineel in het schilderij geschilderd is.

Geplaatst:

Damn, dat is erg mooi gelukt. Zou ik het origineel eens mogen zien? Je zou echt denken dat de render origineel in het schilderij geschilderd is.

Originele render is deze:

megan_fox_render_2_by_stealth14-d4cc9mv.png

Het schilderij is deze:

nina-iticovici-abstract-oil-painting.jpg

Geplaatst:

Wow, serieus, dit is echt een van de allermooiste dingen die ik hier ooit in de showroom heb gezien. En ik loop al aardig wat jaartjes mee, en heb al heel wat mooie werken hier voorbij zien komen. Maar echt, dit klopt gewoon helemaal. Wat Hanneswasco al zegt: je zou denken dat de render origineel in het schilderij geschilderd is, zo goed ziet het eruit. Wat ik nog knapper vind: het originele schilderij vind ik helemaal niet mooi, en jouw kunstwerk wel. Ja, daar zal de dame wat mee te maken hebben, maar ook de kleuren heb je zodanig aangepast dat 't een hele verbetering is.

Als ik de ruimte ervoor zou hebben, zou ik 'm op canvas laten drukken en aan de muur hangen. Echt, ik vind 'm helemaal geslaagd :tu:

Geplaatst:

Inderdaad, Prachtig. Een originele combinatie, die er beter uitziet dan het origineel.

Het enige nadeel is de afmeting, anders had ik hem nu zeker weten als achtergrond op m'n desktop gezet.

:klap: :klap:

Geplaatst:

De mooiste dingen komen vaak uit de meest onverwachte combinaties. Als ik jou was zou ik hier een large art van gaan maken, want dit idee komt op een groter canvas nog veel beter tot zijn recht. Mooi werkje, lekker doorgaan met experimenteren! :tu:

Heb nog even de titel van je topic aangepast overigens. Als je iets anders wilt moet je even een PB sturen.

Geplaatst:

Damn, echt mooi geworden. Ik ben normaal gesproken geen liefhebber van dit soort schilderijen, maar dit is met recht een plaatje geworden.

Geplaatst:

Om het ratio van positieve tot negatieve commentaar een beetje recht te trekken;

Hij is op zich wel goed gelukt ja, al moet ik wel zeggen dat ik haar links-onder gedeelte een beetje vind... opvallen. Op een negatieve manier. Alsof je een heel mooi kunstwerk had, maar achteraf geen zin meer had om er verder aan te werken. Ook vind ik het haar niet echt.. Ik weet het niet, het klopt gewoon niet. Ik kan niet in woorden uitdrukken wat het probleem precies is of wat er, in mijn opvatting, anders zou moeten, maar voor mij klopt er gewoon iets niet aan.

Ook vind ik de oranje rechtertiet niet echt goed overlopen naar de geelrode keel. En is de gecurveerde (ik vind dat dat een woord is, je weet wel, die kromme kant... aan de kant van de gele tiet!) zijde van de geelrode keel een beetje korrelig.

Het is een mooi kunstwerkje in een galerij, als je er langsloopt. Maar als je er meer naar kijkt zijn er in mijn ogen toch wel wat dingen die opvallen en wat meer aandacht nodig hebben...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...