niko.bellic Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Hallo Leden, Het is me eindelijk gelukt om verder te zoeken voor cleo 3. Als ik sa.exe.compact download en in mijn San Andreas map zet en ik klik er op staat er dit : Grand Theft Auto SA requires at least DirectX 9.0 Weet iemand waar je DirectX 9.0 Kunt downloaden en hoe je hem dan moet installeren? Alvast Bedankt. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Volgens de computer is de update niet nodig maar nog doet sa.exe.compact het niet. Reageren
xoex23 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 hebbes hier is het complete pakket. Soms heb je een nieuwere direct x en dat wil (bij mij) nog wel eens problemen geven. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Bedankt, Het werkt eindelijk Reageren
xoex23 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Mooi, Veel plezier er mee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.