rick120 Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 hee,, ik heb gta iv en ik wil graag mods ik heb gekeken op internet en zag ik de web gtainside daar heb ik me mods gedowlaod ik heb me bestanden WFT & WTD via sparkiv ofso in gta iv gezet in vehicles gezet en ik heb als het goed is alles goed gedaan maar hoe kan ik me mods nu gebruiken dan ?? hoppelijk weet iemand het Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 hee,, ik heb gta iv en ik wil graag mods ik heb gekeken op internet en zag ik de web gtainside daar heb ik me mods gedowlaod ik heb me bestanden WFT & WTD via sparkiv ofso in gta iv gezet in vehicles gezet en ik heb als het goed is alles goed gedaan maar hoe kan ik me mods nu gebruiken dan ?? hoppelijk weet iemand het Je moet de auto die je hebt vervangen opzoeken. Reageren
rick120 Geplaatst: 19 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2012 hee,, ik heb gta iv en ik wil graag mods ik heb gekeken op internet en zag ik de web gtainside daar heb ik me mods gedowlaod ik heb me bestanden WFT & WTD via sparkiv ofso in gta iv gezet in vehicles gezet en ik heb als het goed is alles goed gedaan maar hoe kan ik me mods nu gebruiken dan ?? hoppelijk weet iemand het Je moet de auto die je hebt vervangen opzoeken. hoebedoel je ?? hoe moet ik dat doen ?? >>> Door Guardian1980: Posts samengevoegd, voortaan gebruik maken van de "bewerken"-knop alsjeblieft.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.