Jump to content

goddamn vice city


SWYV

Recommended Posts

daaamn mijn gta vice city is nu net een spookstad :(

er is zeker maar een mensje daar alleen ik in heel gta vice city :s, er lopen zelfs geen een miertje rond :s, en als ik aan nieuwe misssie begint, ook helemaal geen mens te zien ook geen auto's maar wel sti!lstaande auto's, maar als ik aan missie begint, loopt mijn gta vc vast en automatisch afgeslote

opnieuw installeren helpt zeker niet hoor heelllppp

edit => is er echt niemand die me kun helpen met die klootste probleem ??? :(

Bewerkt: door sonny yoshi
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er helemaal niks veranderd van gta vc, nu heb ik opnieuw installeerd en waar lopen en rijden men alleen bij die straat van sunshine auto, das alles :s

kun iemand me mss dummys lijst sturen of hier zetten?

Bewerkt: door sonny yoshi
Link to comment
Delen op andere websites

1024mb ram geheugen

160gb harde schijfruimte waaronder maar 10gb vol is

GeForce nVidia 5200

denk niet daaraan, want in het begin konde ik veel mensen en auto's zien en nu lap niks :(

kun er echt niemand die fout beschrijven en de oplossing te geven??? want ik wil namelijk weer gta vc spelen, want vanavond krijg ik pas gta sa pc, ik wil gta3, gta vc en gta sa op 1 pc :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

1024mb ram geheugen

160gb harde schijfruimte waaronder maar 10gb vol is

GeForce nVidia 5200

denk niet daaraan, want in het begin konde ik veel mensen en auto's zien en nu lap niks :(

kun er echt niemand die fout beschrijven en de oplossing te geven??? want ik wil namelijk weer gta vc spelen, want vanavond krijg ik pas gta sa pc, ik wil gta3, gta vc en gta sa op 1 pc :puh:

GTA III heeft in PRINCIPE dezelfde eisen als GTA San Andreas dus dat moet niet uitmaken. Draait GTA III trouwens wel goed, want ook GTA Vice City is even zwaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Vice City opnieuw installeert en het probleem is nóg niet opgelost, moet het probleem óf in de CD's zitten, óf in de computer zélf, ik denk zélf het laatste, je PC zal dan wel té sloom zijn om het allemaal te laden, heb je trouwens ook dat als je ergens rijd dat alles maar héél vaag is, en pas als je er 10 seconden sta dat alles dán pas scherp wordt? Volgensmij heeft GTA3 zelfs nog zwaardere eisen dan VC, ik heb beide op de PC, maar VC kan ik snel en normaal laten draaien op een schermgrootte van 1024x768 met 16bits, en GTA3 doet het al niet meer snel op 640x480 met 16bits. En als alle oplossingen nóg niet helpen kun je zowel je PC opnieuw installeren als een nieuwe CD van Take2 Interactive vragen, dat is dan de enige oplossing, óf het spel opnieuw kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

allebei werken uitstekend gta3 en gta vc, maar in gta vc zie ik geen mensen en geen rijdende auto's :s

sinds ik vervangde een auto => Jehle Pantera (diezelfde auto als een goeie maat van me) vervangd door hotring racer => hotring.dff en hotring.txd vervangd in gta3.img en dan was alles normaal, maar toen ik crashte (lijkt wel harde crash, eerst tegen stoep (auto was nogal heel laag) en vloog achterwaartse salto's naar fonteinen nabij die bank in 2de eiland daarin gecrasht en dan na 5sec was ik weer terug naar waar ik botste tegen stoep maar dan zie ik dat heel Vice City net een spookstad

vreemd he :s

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...