Jump to content

Bestanden un-vervangen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een bestand met de zelfde naam, zelfde grote, zelfde doel alleen een ander innerlijk (dit kan bijv een crack toepassing's bestand zijn) vervangt. Maar nu wil ik dit weer terug draaien. Weet iemand hoe dit moet?

Gr. Nyltje :D

Geplaatst:

Ik heb een bestand met de zelfde naam, zelfde grote, zelfde doel alleen een ander innerlijk (dit kan bijv een crack toepassing's bestand zijn) vervangt. Maar nu wil ik dit weer terug draaien. Weet iemand hoe dit moet?

Gr. Nyltje :D

Heb je een backup ervan gemaakt?

Geplaatst:

Als je geen backup hebt gemaakt, kan je het niet meer terugdraaien. Opnieuw installeren is de enige oplossing. (Als het een programma of game is:N ):N

Geplaatst:

Als je geen backup hebt gemaakt, kan je het niet meer terugdraaien. Opnieuw installeren is de enige oplossing. (Als het een programma of game is:N ):N

Als iemand Cod Mw2 op zn pc heeft en "iw4sp" wilt sturen graag want dat heb ik dus vervangen en nu doet ie het niet goed meer.

Geplaatst:

Helaas is dit nu tegen de forum regels in, wat nu inhoud dat je het spel gedownloadt hebt.

Geplaatst:

Call of Duty Modern Warfare 2 is vast nog wel voor een mooie prijs bij de plaatselijke speelgoedwinkel te vinden. Topic gesloten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...