Nyltje Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Ik heb een bestand met de zelfde naam, zelfde grote, zelfde doel alleen een ander innerlijk (dit kan bijv een crack toepassing's bestand zijn) vervangt. Maar nu wil ik dit weer terug draaien. Weet iemand hoe dit moet? Gr. Nyltje
BiglifeRPG Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Ik heb een bestand met de zelfde naam, zelfde grote, zelfde doel alleen een ander innerlijk (dit kan bijv een crack toepassing's bestand zijn) vervangt. Maar nu wil ik dit weer terug draaien. Weet iemand hoe dit moet? Gr. Nyltje Heb je een backup ervan gemaakt?
Nyltje Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 (bewerkt) Nee Bewerkt: 18 januari 2012 door nyltje
Sammie_GTA Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Als je geen backup hebt gemaakt, kan je het niet meer terugdraaien. Opnieuw installeren is de enige oplossing. (Als het een programma of game is:N )
Nyltje Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Als je geen backup hebt gemaakt, kan je het niet meer terugdraaien. Opnieuw installeren is de enige oplossing. (Als het een programma of game is:N ) Als iemand Cod Mw2 op zn pc heeft en "iw4sp" wilt sturen graag want dat heb ik dus vervangen en nu doet ie het niet goed meer.
kelwin Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Helaas is dit nu tegen de forum regels in, wat nu inhoud dat je het spel gedownloadt hebt.
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2012 Rapport Geplaatst: 18 januari 2012 Call of Duty Modern Warfare 2 is vast nog wel voor een mooie prijs bij de plaatselijke speelgoedwinkel te vinden. Topic gesloten.
Recommended Posts