Jump to content

De dramatische support van ACER


Wickedmen

Recommended Posts

Zo ik ben hier lang niet meer geweest op het forum maar omdat ik een 1 maand ban heb op een andere forum en ze op de ander niet al de slimste zijn vraag ik het hier maar omdat hier best wel slimme mensen zitten.

Tot mijn diepe spijt kocht ik zo'n bijna anderhalf jaar geleden een Acer. :(

Ik ben zelf Ict'er maar wist op dat moment niet zo veel van laptops en wist dus niet dat Acer de drama der drama's is als het om laptops gaat.

Ik heb meer dan 12 weken gewerkt in een kleine computerzaak en we 60% van onze reperaties bestonden uit Packard Bell en Acer.

Maar goed nu op naar het verhaal:

Zo'n 6 weken geleden begaf mijn harde schijf van de laptop het terwijl ik er altijd voorzichtig mee ben geweest en er goede hoop in had.

Ik heb een deel van mijn bestanden kunnen recoveren maar helaas op een gegeven moment begaf de harde schijf het volledig.

Omdat ik als skeere (arme) student in moeilijke tijden zit en de prijzen van de harde schijf nog steeds hoog waren ivm de overstromingen in Thailand heb ik maar Acer opgebeld en ik kon hem zelfs zonder bonnentje opsturen aangezien ik die kwijt was.

En daar begon het, ja, ja kut Acer.

Ik heb zo'n elke 2 a 3 dagen gebeld naar de helpdesk en steeds kreeg ik als antwoord hij is aangekomen bij de reperatiecenter en wacht op reperatie en de laatste week kreeg ik zelfs te horen dat ze wachten op onderdelen om hem te reparen.

En net op het moment dat mijn geduld op raakt kreeg ik te horen dat hij nooit is aangekomen en dat ze hem ja, ja hier komt het, kwijt zijn geraakt.

WTF!!!!!

Nu hebben ze het geëscaleerd maar ik wacht al weken op mijn laptop en het wachttermijn is nu toch duidelijk verstreken.

Nu ken ik dus niet mijn dingen op school regelen, gamen en surfen daarbij en dan heb ik het niet eens over de bestanden die ik jarenlang heb gespaard (foto,s van mij en mijn familie, series/films, settings, enzo.

Maar goed dat is dan weer mijn fout als Ict'er dat ik regel 1 vergeet en dat is maak altijd een back-up maar het zou fijn zijn als ik de kapotte harde schijf terug kreeg en hem mocht proberen te recoveren.

Maar goed wat is nu het beste om te doen want ik zag dit aankomen toen ik op het internet keek en vele verhalen over Acer en hun waardeloze support hoorde.

A. een advocaat in de hand nemen en mijn recht op eisen?

B. Acer hun dagenlange onderzoek laten afmaken en dan zijn we waarschijnlijk nog niet eens bij het begin toen ze mijn laptop wel hadden?

Bewerkt: door Thundercover
Onzinnige poll verwijderd. ~~ Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou Acer aangetekend kunnen schrijven en inderdaad je recht op eisen. Je hoeft hiervoor echt niet direct een advocaat in te huren, want die kan jij als arme student ook niet betalen.

Er bestaat ook nog zoiets als rechtsbijstand en ik denk dat als ik die brief verstuur dat ze die dan ook kwijt raken of niet eens aankomt en gelijk in de papierversniperaar gaat. xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Oke ik heb hier de oplossing:

1. Ga naar acer toe

2. Toon intresse in hun duurste en beste laptop

3. Vraag of je hem een paar dagen mag uitproberen

4. Breng hem niet terug tot ze bellen

5. Als ze bellen zeg je dat je hem kwijt bent

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik heb hier de oplossing:

1. Ga naar acer toe

2. Toon intresse in hun duurste en beste laptop

3. Vraag of je hem een paar dagen mag uitproberen

4. Breng hem niet terug tot ze bellen

5. Als ze bellen zeg je dat je hem kwijt bent

:D

+1...

Het beste wat je kunt doen is Acer blijven stalken en even een nette en formele brief schrijven wat er allemaal precies is gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...