Jump to content

kan niet kiezen..


DENNUSZ

Recommended Posts

^qua accuduur maakt dat mij niks uit.. er zit ook een intel HD ''videokaart'' in, maar je kan em ook omschakelen naar NVidia, dat is die Optimus ofzo iets heb ik gelezen, en ehmm.. wat is een bottleneck? :$

bottleneck is bijvoorbeeld als je videokaart heel snel is, maar je cpu heel sloom, dus dat de cpu de videokaart als het ware "tegenhoudt".

kan ook bv. met ramgeheugen enzovoort

Link to comment
Delen op andere websites

De hardware in de Medion is duidelijk beter (processor / videokaart / accu (niet accuduur)). Qua processor snelheid zal je niet veel merken aangezien de videokaart / harde schijf de bottleneck is, maar de GT 555m is wel duidelijk sneller op game gebied.

Maar hoe de afwerking met hitte / scherm is etc is maar de vraag. Ik weet wel als je voor een Asus gaat, dat de case erg sterk is. Heb wel erge hitte problemen gehad op de vorige versie van K-series van Asus. Maar anderen op het forum beweren dat ze hier geen last meer van hebben in de nieuwe versie.

Ik heb een K73SV en mijne blijft koud :puh:,

@Dennusz Als ik jou was zou ik voor de ASUS gaan, gewoon omdat het een van de beste Laptop merken is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

^ ik twijfel der aan, maar ik wil ook een hele goeie laptop, en dan komt de medion er toch beter uit, maar qua stevigheid geef ik niet zo veel om, hij moet wel stevig zijn dus niet dat die uitelkaar valt daar niet van maar met dit ding kan ik dus ook GTA IV op zn hoogst misschien wel aan, wat dan de asus weer niet kan..

Link to comment
Delen op andere websites

De medion kan GTA IV op high makkelijk aan. Bij mijn X53sv met een i7 en een 540M kan ik het aan.

Beeld is soepel en vooral lekker rap.

Gewoon lekker voor de medion gaan. Voor die prijs kan je hem niet laten liggen, er is helemaal niks mis met dat merk. Ze geven zeer goede ondersteuning aan gebruikers. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...