Jump to content

Goede Graphics


GTAivlife

Recommended Posts

De beste graphics instelling is uiteraard de hoogst mogelijke. Alles zo veel mogelijk op (Very) High en de balkjes (op Vehicle Density na) zo hoog mogelijk.

De meeste hedendaagse computers kunnen GTA IV niet op hoog aan en dan moet je de grafische instellingen dus wat lager zetten zodat je niet te veel haperingen hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook volgens mij, als je een groot beeldscherm hebt je Kwaliteit veranderen door hem aan tepassen van 640x480, 1920x1240. ect.

Ik weet niet of dit zo is in GTA IV, maar ik weet wel dat je dit in GTA Vice City, GTA III en GTA San Andreas kan.

Dit maakt de graphics ook een stuk beter. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook volgens mij, als je een groot beeldscherm hebt je Kwaliteit veranderen door hem aan tepassen van 640x480, 1920x1240. ect.

Ik weet niet of dit zo is in GTA IV, maar ik weet wel dat je dit in GTA Vice City, GTA III en GTA San Andreas kan.

Dit maakt de graphics ook een stuk beter. ;)

Dat is de resolutie, hoe lager deze staat, hoe slechter de kwaliteit. Dit kan je aanpassen in zowat elke game. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Download de FlitsKikker InfoTool zodat wij kunnen zien wat voor hardware jij op je pc hebt zitten, en dan kunnen wij een nauwkeurig (achtige) beschrijving maken van wat je het best kunt doen :puh:

Maar een leidraad die je het best kan pakken; resolutie altijd zo hoog mogelijk (tot het onspeelbaar wordt vanwege lage fps), en dan de overige instellingen instellen tot je het mooiste resultaat krijgt voor het minst prestatie verlies :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...