Dutchy3010 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Het moderatorteam is zojuist versterkt met een Megalid die al allemachtig veel projecten op zijn naam heeft staan en ook alweer een behoorlijke tijd actief is op het forum. Vanaf vandaag neemt Kloep de taken in Lifestyle over van NandroDavids, welke zich meer gaat focussen op zijn globale taken. Wij zijn ervan overtuigd dat Kloep met evenveel enthousiasme zijn taken als crewlid gaat vervullen als dat hij in zijn projecten heeft gestoken, en weten dan ook zeker dat hij een goede toevoeging is aan ons team. Kloep, welkom. En spammertjes in Lifestyle: maak het Kloep niet gelijk te moeilijk, hij is nog in opleiding! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Proficiat voor Kloep (ik zag het ergens wel aankomen een tijdje vergeten, maar het duurde wel wat langer dan ik dacht ;O ) Ow en daarnaast nog veel succes met je nieuwe functie, Kloeppie ^^ Reageren
PrioX Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Van harte, Kloep! Leuk om je ook eens in het blauw te zien! Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Welkom en heel veel plezier! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Net al even op MSN gedaan, maar bij deze ook hier: Gefeliciteerd, en welkom bij de blauwe brigade Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Gefeliciteerd Kloep! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Gefeliciteerd, ik had het wel aan zien komen.. Maar ik had verwacht dat je de graphics zou krijgen, alsnog veel succes in het leukste stukje forum van GTAForum.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Ik had het eigenlijk niet aan zien komen, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je hier prima op je plek zit. Succes ermee. Reageren
Enesss Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Proficiat Kloepie! Leuk Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Gefeliciteerd Kloep. Dubbel en dik verdiend! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Gefeliciteerd met je nieuwe functie als moderator Kloep! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 januari 2012 Rapport Geplaatst: 20 januari 2012 Gefeliciteerd, kloep. Veel succes en plezier met je nieuwe functie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.