Venzio Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Hoe heet het speelgoed merk uit IV met daarbij de locatie? Alexei's in Hove Beach Broker? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Die bedoel ik eigenlijk niet, sorry . Reageren
Svenie Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 >>> Door Svenie: Mededeling!<<< Ik heb een nieuwe regel in de hoofdpost van dit topic geplaatst, met name de regel dat er in deze quiz geen vragen omtrent de GTA-serie mogen gesteld worden. Het lijkt me voor de hand liggend dat we daarvoor de individuele quizes in de desbetreffende GTA-fora hebben, en de algemene GTA quiz uiteraard. Rond de huidige vraag misschien af. Daarna wil ik enkel nog vragen zien over andere Rockstar Games. Bedankt voor jullie aandacht. Reageren
PrioX Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Bump... :$ Bedoel je de Thor Toys? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Helemaal goed. Zal er in het vervolg aan denken Svenie. Reageren
PrioX Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Van welk personage uit Red Dead Redemption komt deze uitspraak die gemaakt werd richting John Marston? “You fucking looked at my fucking cards you fucking cheat!” Reageren
PrioX Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Mr. Müller? Dat is juist! De volgende vraag is voor @Jesperkaj! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Wie geeft in Red Dead Redemption orders aan een grote groep, terwijl hij niet bij de groep hoort? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 9 januari 2014 Rapport Geplaatst: 9 januari 2014 Edgar Ross - het leger terwijl hij bij interpol zit Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Stel jij anders een nieuwe vraag FcUtreg4Life, ik denk dat Jesperkaj voorlopig nog niet zal antwoorden. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Edgar Ross - het leger terwijl hij bij interpol zit Dat is het juiste antwoord. Volgende voor jou. Stel jij anders een nieuwe vraag FcUtreg4Life, ik denk dat Jesperkaj voorlopig nog niet zal antwoorden. Mij een PB ter herinnering sturen is ook wel eens fijn. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 (bewerkt) Er zijn in Red Dead Redemption vele dieren waar je op kunt jagen. Van sommige van deze dieren is er ook 'n extra gevaarlijk exemplaar te vinden. Nu is mijn vraag: Welke dieren zijn dit, wat is hun naam en waar kun je ze vinden? Bewerkt: 15 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 "Gordo the Boar" - In het Stillwater Creek gebied. "Khan the Jaguar" - In de buurt van Chuparosa. "Brumas the Bear" - Nekoti Rock gebied. En dan nog "Lobo the Wolf" - in de buurt van Tall Trees. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Ik zocht eigenlijk iets specifiekere lokaties, maar vooruit .... ik keur 'm goed. Khan de Jaguar - Ojo del Diablo (ten zuiden van Chuparosa) Lobo de Wolf - Aurora Bassin (in het westen van Tall Trees) Dus .... volgende voor onze American Psycho. Patrick Bateman, you're up !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.