PatrickBateman Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 In L.A. Noire moet je een hoop moordzaken oplossen. Op welke echt gebeurde moordzaak zijn deze gebaseerd? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Ik denk de Dahlia Murder, moord op Elizabeth Short. Interessante zaak. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Klopt, de Black Dahlia moord om iets preciezer te zijn. Maar wat mij betreft is hij voor jou omdat je ook de naam vd vermoorde dame in kwestie weet. Dus zodra PB het hier ook mee eens is .... Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Inderdaad, helemaal goed. Intressante zaak is het zeker aangezien de dader(s) nog steeds niet gevonden zijn en op de manier hoe ze het slachtoffer hadden achter gelaten, plus wat ze haar hadden aangedaan. Volgende voor _Night-Men_ Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 O ja, Black Dahlia Lees wel vaak zulke zaken, vind ik interessant. In Max Payne 3 krijg je een terugblik naar het moment dat Max Raul Passos weer ziet, in Walton's bar in New Jersey. Een mannetje komt binnen en doet nogal opstandig, waar hij ook voor beboet zal worden. Wat is de naam van dat joch? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 (bewerkt) Voornaam is goed, nu de volledige naam nog Bewerkt: 18 januari 2014 door _Night-Men_ Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Reken ik goed, uw beurt. Reageren
PatrickBateman Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 Bij welke case in L.A. Noire kom je een hoop oude bekende tegen die je ook als partner had? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Daar zijn er eigenlijk 2 van. De eerste keer zie je al je toekomstige partners in de case 'The Driver's Seat' (traffic desk) Maar ik denk dat je verwijst naar de Case 'A different kind of war' (Arson desk) Waarin je ook weer al je (ex-)partners te zien krijgt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Met toestemming van @Bassieboy35 breng ik hier weer leven in, gezien diegene die de vraag stelde al meer dan 2 maanden niet meer online geweest is. Een heel erg makkelijke (om er in te komen ): Hoe heet de zoon van John Marston in Red Dead Redemption? Reageren
Nissan Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Dankjewel. Geef mij de beestjes uit de reeks games die de Housers al hebben ontworpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.