Mitchelhal Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Hallo Ik heb een mod gemaakt voor de Utility Van. De mod is een Opel Vectra Douane Wat vinden jullie hiervan. Eventueel kan ik dit ook op een Ford Focus doen en een BMW. De downloadlink staat in de database Downloads> GTA San Andreas> Modificaties> Voertuigen> Opel Vectra Douane v1.0
BiglifeRPG Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Mooi Maar je moet de originele auteur van de Bulgaarse en de Engelse skin erbij zetten aangezien die het model heeft gemaakt.
Mitchelhal Geplaatst: 22 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Ja dat zal ik doen maar in de tussentijd weet jij voor mij in GTA Sa een Volkswagen touran ANWB uitvoering zoals dit En weet jij misschien ook nieuwe HD sirenes te vinden die uit 2011 komen
BiglifeRPG Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Ja dat zal ik doen maar in de tussentijd weet jij voor mij in GTA Sa een Volkswagen touran ANWB uitvoering zoals dit En weet jij misschien ook nieuwe HD sirenes te vinden die uit 2011 komen Volgensmij heeft niemand die ooit gemaakt. Bedoel je sirenes van de Nederlandse Politie in 2011? Volgensmij zijn die gewoon hetzelfde gebleven hoor.
Mitchelhal Geplaatst: 22 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Ok Maar die sirenes die je kan downloaden in een pack zijn echt lelijk alsof ze uit 2005 komen ofzo Ik dacht dat jij misschien nieuwere had ofzo. Weet jij misschien nog andere NL mods voor gta sa
Puma Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Topic locked totdat je met bewijs komt dat je toestemming hebt van de originele maker van het model om zijn/haar model te gebruiken voor je mod. Stuur mij maar een PM als je het hebt.
Recommended Posts