GTAivlife Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 weet iemand een goede display instelling, want bij mij is het beeld een beetje kleurloos. en nog een vraagje is er een vindplaats voor de Romero? Reageren
PrioX Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 De Romero heeft geen vast vindplaats. Nadat je de missie Undertaker hebt voltooid zal je een Romero zien wegrijden. Wanneer je snel bent kan je de bestuurder dood schieten om zo de Romero te bemachtigen. Over de opties heb ik weinig verstand... :$ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 Er zijn maar drie dingetjes die het beeld beïnvloeden en die je kan aanpassen in het Display menu. Speel er een beetje mee en je zal vanzelf zien wat jij het beste vind. Ik persoonlijk zet het Contrast en de Brightness altijd wat omhoog, omdat het anders nogal donker is. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Als je beeld kleurloos is moet je de 'saturation' verhogen. Hoe hoger, hoe meer kleur. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.