Jump to content

Gaming laptop!


Cheers.

Recommended Posts

hallo, ik wil graag een gamelaptop hebben ééntje waarvan je grote spellen (Gta IV etc) op high settings kan spelen ik zoek een goedkope gamelaptop dus, budget is nog niet bekend hieronder wat informatie, ik zag alienware game laptops maar die waren vrij duur.

Budget: N.V.T.

Doel: gamen

Desktop of laptop: laptop

Merk pc of samengesteld: N.V.T.

Benodigde randapparatuur: weet ik nog niet

Besturingssysteem: maakt niet uit

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: weet ik niet

Extra koeling (voor overklokken)?: nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Lichtelijk fatsoenlijke interpunctie en grammatica is altijd wel handig als je vraagt om hulp...

Ten eerste, wat is je budget? Zonder een budget ga ik geen moeite doen

Ten tweede, waarom persé een een laptop en geen desktop? Gamen op een laptop is niet altijd het slimste idee, de kans dat hij overhit en kapot gaat is namelijk groter, ook zijn de componenten voor een laptop altijd duurder dan de desktop varianten, dus zijn laptops ook duurder dan desktops (als je dezelfde specs wilt, dat is)

Link to comment
Delen op andere websites

Lichtelijk fatsoenlijke interpunctie en grammatica is altijd wel handig als je vraagt om hulp...

Ten eerste, wat is je budget? Zonder een budget ga ik geen moeite doen

Ten tweede, waarom persé een een laptop en geen desktop? Gamen op een laptop is niet altijd het slimste idee, de kans dat hij overhit en kapot gaat is namelijk groter, ook zijn de componenten voor een laptop altijd duurder dan de desktop varianten, dus zijn laptops ook duurder dan desktops (als je dezelfde specs wilt, dat is)

Laptops die gemaakt zijn om te gamen gaan heus niet oververhitten hoor, de GTX560M in mijn G74SX wordt maximaal 65 graden.

Ik raad de OP drie merken aan:

Asus

MSI

BTO

Alleszins géén Alienware.

Asus zijn zeer goede laptops, ik heb er zelf ook eentje en ben er zeer tevreden mee. Ze zijn ook niet zo duur en bieden waar voor hun geld. Het design van hun gaming laptops is eerder strak en zonder al teveel lichtjes en franjes.

MSI is hetzelfde als hierboven: ook zeer goede laptops, ook niet zo duur. Hun design is eerder een kerstboom: ledjes, felle kleuren en toetsenborden met backlight dat van kleur verandert. Het is maar waarvoor je bent.

BTO is een kleiner bedrijf maar biedt ook zeer sterke gaming laptops voor een goede prijs. Een vriend van me heeft er eentje en is er zeer tevreden van. Ook is hun costumer service een stuk sneller en beter omdat het een veel kleiner bedrijf is dan bovenstaande.

Maar een budget zou inderdaad zeer handig zijn. 1500 euro? 2000 euro? Nog meer?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...