Jump to content

Nieuwe videokaart pc


martijn0126

Recommended Posts

Ik zou voor een HD 6870 gaan.

Kost 140-160 ongeveer.

Heb hem zelf sinds vrijdag, Mafia 2 kan ik op het aller hoogst zonder problemen, Dirt 3 ook en Battlefield 3 met Single player op Maxed out en multiplayer op high :).

Ik heb zelf de Sapphire HD 6870 bij dynabyte, 155 euro en kreeg er gratis Dirt 3 bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor een HD 6870 gaan.

Kost 140-160 ongeveer.

Heb hem zelf sinds vrijdag, Mafia 2 kan ik op het aller hoogst zonder problemen, Dirt 3 ook en Battlefield 3 met Single player op Maxed out en multiplayer op high :).

Ik heb zelf de Sapphire HD 6870 bij dynabyte, 155 euro en kreeg er gratis Dirt 3 bij.

Als je een heel slechte processor hebt is het nutteloos om zo'n krachtige videokaart te nemen. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor een HD 6870 gaan.

Kost 140-160 ongeveer.

Heb hem zelf sinds vrijdag, Mafia 2 kan ik op het aller hoogst zonder problemen, Dirt 3 ook en Battlefield 3 met Single player op Maxed out en multiplayer op high :).

Ik heb zelf de Sapphire HD 6870 bij dynabyte, 155 euro en kreeg er gratis Dirt 3 bij.

Als je een heel slechte processor hebt is het nutteloos om zo'n krachtige videokaart te nemen. knipoog.gif

Dat is inderdaad een probleem. Ik heb Core 2 duo processor en vandaar ik mijn pc wil verbouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan het je meer dan een nieuwe videokaart nodig. icon_mrgreen.gif

Post even in dit topic de specificaties van je PC met behulp van Flitskikker InfoTool dan kunnen we je verder helpen en zeggen wat er allemaal veranderd zal moet worden. puh2.gif

Link: Klik

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

CPU is te zwak, je moet je RAM geheugen upgraden tot minimaal 4GB.

Like WHAT? Sinds wanneer heb je 4 GB nodig voor GTA IV? Ik speel dat spel al tijden lang op High met 2 GB in mijn PC, zonder problemen.

Overigens is zijn processor best wel oud, maar zeker niet heel erg traag. Maar je moet er niet de aller nieuwste videokaart tegenover zetten. Ik denk dat een wat oudere AMD Radeon HD6790 hier wel goed bij past. Waarschijnlijk heb je dan alsnog een bottleneck omdat je processor waarschijnlijk te langzaam is om die videokaart 100% te benutten, maar dan heb je in ieder geval ook nog iets leuks voor als je ooit je processor wilt upgraden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...