pjeeninga83 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 (bewerkt) >>> Door NandroDavids: Topic verplaatst naar IV-era Modding Hulp<<< Hallo, Ik heb een tijd je een Nedelandse Politie auto in gta 4. alleen als ik hem pak dan doet mijn zwaailichten het niet. Kan iemand alsjeblieft hier mee helpen. want ik heb alles al af gezochten hoe het zit en kan niks vinden. hoop dat iemand mij kan helpen. alvast erg bedankt Grz Patrick Bewerkt: 22 januari 2012 door NandroDavids Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 22 januari 2012 Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 >>> Door NandroDavids: Topic verplaatst naar IV-era Modding Hulp<<< Hallo, Ik heb een tijd je een Nedelandse Politie auto in gta 4. alleen als ik hem pak dan doet mijn zwaailichten het niet. Kan iemand alsjeblieft hier mee helpen. want ik heb alles al af gezochten hoe het zit en kan niks vinden. hoop dat iemand mij kan helpen. alvast erg bedankt Grz Patrick je moet de mod ELS hebben en ASIloader anders werken de lichten van een ELS enabled auto niet Reageren
pjeeninga83 Geplaatst: 22 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2012 >>> Door NandroDavids: Topic verplaatst naar IV-era Modding Hulp<<< Hallo, Ik heb een tijd je een Nedelandse Politie auto in gta 4. alleen als ik hem pak dan doet mijn zwaailichten het niet. Kan iemand alsjeblieft hier mee helpen. want ik heb alles al af gezochten hoe het zit en kan niks vinden. hoop dat iemand mij kan helpen. alvast erg bedankt Grz Patrick je moet de mod ELS hebben en ASIloader anders werken de lichten van een ELS enabled auto niet Oke nice weet je ook waar ik die 2 kan dowloaden? Dat zal wel erg fijn zijn. Erg bedand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.