Barcelona Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) precies met high noon moet je een rode stip krijgen. dan moet je de stad uit. maar die is in mijn kaart onvindbaar waar moet er ooit een rode stip zijn dan Als je de missie High Noon moet doen zie je als het goed is een G met inderdaad een rode stip en daar moet je naar toe gaan je moet gewoon door rijden tot dat je er bent maar als je echt heel de tijd rijdt en nog steeds niet er bent dan is het waarschijnlijk een bug of bedoel je een stip die helemaal rood is? Want dan is het stip waar je op map ergens klikt bijvoorbeeld Ganton en dat is handig om ergens naar te zoeken. EDIT: En je moet zoals Gta-Sheep zij ook de missie Freefall doen. Bewerkt: 9 november 2005 door Barcelona Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Volgens mij moet je eerst Free Fall doen. Direct na deze missie krijg je een telefoontje van Tenpenny dat je hem in Las Brujas moet ontmoeten. Aldaar begint vervolgens de missie High Noon.... Reageren
harry1985 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 ik krijg dus helemaal geen tekens op mijn kaart. totaal niks Reageren
NineEleven Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 doe gewoon alle missies die je kan Reageren
harry1985 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 eindelijk na deze raad ben ik gelijk heel wat opdrachten verder thanks for that Reageren
Enigma101 Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 op het laatste van die missie staat ge op dat gebouw en moet ge ervan af springen maar ik geraak niet op dat vliegveld ik da dan maar met den auto of motor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.