Jump to content

GTA IV blur in de verte


Miek

Recommended Posts

Hey, ik speel GTA IV op een HD TV op 720p (op een FULL HD TV).

Op de PS3 versie kan ik nauwelijks in de verte zien, alleen een overdreven blur. meeste mensen hebben hier problemen mee. Op SD heb ik dit probleem niet . Bestaat er hier een oplossing voor?

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een standaard effect in GTA IV, naar mijn weten voorkomt het de nodige pop up en zorgt ervoor dat alles snel wordt geladen. Denk dat er geen mogelijkheid bestaat om dit effect uit te schakelen voor de consoles, wat betreft de PC versie kan ik je helaas niet helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een standaard effect in GTA IV, naar mijn weten voorkomt het de nodige pop up en zorgt ervoor dat alles snel wordt geladen. Denk dat er geen mogelijkheid bestaat om dit effect uit te schakelen voor de consoles, wat betreft de PC versie kan ik je helaas niet helpen.

Dit is heel erg irritant, want in de cutscenes, als Roman te ver staat van Niko kan je amper zijn gezicht zien door die blokkerige blur, en ziet de omgeving er erg blokkerig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef eens een voorbeeld van een missie waarbij dit té erg is dan? Volgens mij hoor je iedereen altijd normaal te kunnen zien...

Probeer anders eens in de instellingen je PS3 te forceren alles alleen op 1080P te spelen? Sommige games ondersteunen dit niet, maar GTA IV kan je geforceerd wel in 1080P spelen.

Deze instellingen staan dus in de Instellingen gedeelte van de XMB, dus niet bij GTA IV!

Link to comment
Delen op andere websites

Geef eens een voorbeeld van een missie waarbij dit té erg is dan? Volgens mij hoor je iedereen altijd normaal te kunnen zien...

Probeer anders eens in de instellingen je PS3 te forceren alles alleen op 1080P te spelen? Sommige games ondersteunen dit niet, maar GTA IV kan je geforceerd wel in 1080P spelen.

Deze instellingen staan dus in de Instellingen gedeelte van de XMB, dus niet bij GTA IV!

Meestal in alle missies, als Niko of Roman eens te ver gaat staan verdwijnen ze in een blokkerige blur en heel onscherp, terwijl Roman wel scherp is omdat hij op de voorgrond staat, en Niko ziet er heel erg lelijk uit in die blur in de achtergrond, net zoals het landschap er echt slecht uitziet met die blur. heb eerste missie even herspeelt, zelfde probleem.

FULL HD HDMI, 1080p speel ik. Groeten. Graphics bevallen me echt niet en bederven mijn spelplezier, serieus.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dan eens op 720P? Zitten er krassen op je CD-schijf?

Allemaal geprobeerd, ook geen krassen in Cd, altijd goed verzorgd. Als de nacht in Liberty City verschijnt, dan zie ik alles duidelijk en klaar, alles,

ook alles in de verte. Als de dag weer opkomt, dan is alles weer in blur.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals, dit is nou eenmaal een standaard effect in GTA IV. Als het je niet bevalt kun je beter TBoGT spelen, die heeft dat effect namelijk niet. Ik zelf vind het wel meevallen wat betreft de blur, volgens mij is het gewoon een kwestie van wennen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Neem een kijkje: http://forums.gametrailers.com/thread/the-ballad-of-gay-tony-graphic/953200?page=1

Wat een verschil zeg. En dat is dan nog op PC, op PS3 is GTA IV met die blur echt niet genietbaar en onscherp. Ik ga vandaag om BOGT, alleen al om het verschil te zien qua graphics. Oke, gameplay primeert boven graphics, maar die blur blijft me maar storen, en GTA BOGT blijkt erg vermakelijk te zijn en veel beter.

Een aanradertje, tbogt?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een aanrader, het fun gehalte is veel hoger dan in de normale versie. Zo zijn de missies een stuk uitdagender en je kunt ze her spelen na het voltooien van de storyline. Verder zijn er nieuwe wapens, voertuigen en heeft de Parachute zijn terugkeer gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...