MaxVito Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 Hey, Klinkt misschien beetje noob, maar ik heb echt geen idee meer hoe ik RCG moet installeren in MTA SA Ik heb overal gezocht maar ik kom er niet uit. Iemand enig idee in welke map ik het moet stoppen? En hoe ik het moet activeren in MTA SA? Grtzz, Max Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Er zit toch zeker wel een handleiding bij? Lijkt mij dat je gewoon dat ingepakt archief moet plaatsen in <Program Files>\MTA San Andreas 1.1\server\mods\deathmatch\resources\[editor]. Om het te testen en te activeren in game moet je met je muis over die knoppen links onder gaan staan en dan scrollen. Als het goed is zal je nu dat RCG menuutje moeten zien. Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Er zit toch zeker wel een handleiding bij? Lijkt mij dat je gewoon dat ingepakt archief moet plaatsen in <Program Files>\MTA San Andreas 1.1\server\mods\deathmatch\resources\[editor]. Om het te testen en te activeren in game moet je met je muis over die knoppen links onder gaan staan en dan scrollen. Als het goed is zal je nu dat RCG menuutje moeten zien. Ik heb editor_gui en editor_main Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 januari 2012 Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 In dat geval plaats je het in <Program Files>\MTA San Andreas\server\mods\deathmatch\resources. De directory structuur is veranderd in de laatste versie van MTA. Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2012 Dat werkt, Maar wat zijn de controls? Voor het weg dek te draaien, en de looping in te korten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.