Jump to content

RCG

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Klinkt misschien beetje noob, maar ik heb echt geen idee meer hoe ik RCG moet installeren in MTA SA

Ik heb overal gezocht maar ik kom er niet uit.

Iemand enig idee in welke map ik het moet stoppen?

En hoe ik het moet activeren in MTA SA?

Grtzz, Max

Geplaatst:

Er zit toch zeker wel een handleiding bij? Lijkt mij dat je gewoon dat ingepakt archief moet plaatsen in <Program Files>\MTA San Andreas 1.1\server\mods\deathmatch\resources\[editor]. Om het te testen en te activeren in game moet je met je muis over die knoppen links onder gaan staan en dan scrollen. Als het goed is zal je nu dat RCG menuutje moeten zien.

Geplaatst:

Er zit toch zeker wel een handleiding bij? Lijkt mij dat je gewoon dat ingepakt archief moet plaatsen in <Program Files>\MTA San Andreas 1.1\server\mods\deathmatch\resources\[editor]. Om het te testen en te activeren in game moet je met je muis over die knoppen links onder gaan staan en dan scrollen. Als het goed is zal je nu dat RCG menuutje moeten zien.

Ik heb editor_gui

en

editor_main

Geplaatst:

In dat geval plaats je het in <Program Files>\MTA San Andreas\server\mods\deathmatch\resources. De directory structuur is veranderd in de laatste versie van MTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...