Jump to content

Film(s) in iTunes zetten


Silverbyte

Recommended Posts

Menschen,

Ik heb dus een aantal filmbestanden die ik graag via iTunes op mijn iPod zou willen zetten. Vroeger was dat nooit een probleem, want dan converteerde iTunes de bestanden automatisch naar een compatibele extensie. Tegenwoordig blijkbaar niet meer (vraag me niet waarom), want als ik nu iets probeer toe te voegen verschijnen ze simpelweg niet in de bibliotheek. Ik heb alle denkbare bestanden al geprobeerd (van .avi tot .wmv), maar hij voegt alleen .mp4 bestanden toe.

Het probleem is: de meeste van mijn filmbestanden zijn in .avi of .flv formaat. Deze zijn natuurlijk niet te converteren door gewoon de extensie aan te passen, dus heb ik een paar converters geprobeerd. Dit zijn echter allemaal trial versies waarmee ik vaak maar voor een minuut of vijf kan converteren. Online converters zijn wel gratis, maar daarmee kun je vaak niet meer dan 100mb converteren, terwijl ik bestanden van meer dan 500mb wil toevoegen.

Mijn vraag is dus: hoe krijg ik mijn films alsnog in iTunes, en waarom hebben die lui in godsnaam het automatisch converteren er uitgesloopt?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Menschen,

Ik heb dus een aantal filmbestanden die ik graag via iTunes op mijn iPod zou willen zetten. Vroeger was dat nooit een probleem, want dan converteerde iTunes de bestanden automatisch naar een compatibele extensie. Tegenwoordig blijkbaar niet meer (vraag me niet waarom), want als ik nu iets probeer toe te voegen verschijnen ze simpelweg niet in de bibliotheek. Ik heb alle denkbare bestanden al geprobeerd (van .avi tot .wmv), maar hij voegt alleen .mp4 bestanden toe.

Het probleem is: de meeste van mijn filmbestanden zijn in .avi of .flv formaat. Deze zijn natuurlijk niet te converteren door gewoon de extensie aan te passen, dus heb ik een paar converters geprobeerd. Dit zijn echter allemaal trial versies waarmee ik vaak maar voor een minuut of vijf kan converteren. Online converters zijn wel gratis, maar daarmee kun je vaak niet meer dan 100mb converteren, terwijl ik bestanden van meer dan 500mb wil toevoegen.

Mijn vraag is dus: hoe krijg ik mijn films alsnog in iTunes, en waarom hebben die lui in godsnaam het automatisch converteren er uitgesloopt?

Alvast bedankt.

Misschien kun je zo'n converter downloaden kopen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Goodplayer(betalend), Aceplayer is blijkbaar ook betalend(heb ik eens gedownload uit de top gratis), maar deze is gratis. Via 'Apps' in iTunes kan je dan je videobestanden bekijken. In Goodplayer kan je er zelfs ondertiteling bij plaatsen door het filmbestand dezelfde naam te geven als het ondertitelingsbestand, ik weet niet of dit met deze player mogelijk is, maar ik denk van wel.

Succes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom betalen?

Vuze (volledig gratis Torrent programma) Ondersteunt het converteren naar TV's / Media Players / PS3 / XBOX360 / Ipod / Iphone / Android. Noem maar op.. Volledig gratis.. Je kan dus ook gewoon bestanden die je niet via torrents hebt gedownload hier converteren naar bijvoorbeeld je Ipod, en hij probeert (als mogelijk) ze er ook automatisch op te zetten.

Ik gebruik al een lange tijd mijn Ipod niet omdat ik dan Itunes moet gebruiken wat voor alleen maar gezeik zorgt, maar lijkt me niet echt logisch waarom ze het converteren eruit slopen??

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Videora, gratis en simpel. Helaas niet zo erg snel (Tron moest bij mij twee uur converteren) maar als je even geduld hebt komt het wel in orde. Handig is ook dat hij automatisch de video's in Itunes zet, zodat je daar niet meer mee hoeft te klooien ;)

Overigens heeft Apple de converteeroptie verwijderd om gedownloade muziek/films tegen te gaan, las ik ergens.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...