Dippie Geplaatst: 25 januari 2012 Rapport Geplaatst: 25 januari 2012 Heey, Ik heb CLEO 4.1 gedownload, maar ik snap niet precies wat ik nu moet doen... Daarnaast vroeg ik me af of alle cleo-mods werken met alle verschillende cleo's (CLEO 2, CLEO 3, CLEO 4). Groeten, Doemar Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Als je niet precies snapt wat je moet doen als je CLEO gedownload hebt kan je deze tutorial even nakijken. Het gaat dan wel over CLEO4 maar 4.1 installeert en werkt exact het zelfde. Alle CLEO mods werken in CLEO 4, je kan dus gewoon een CLEO3 mod gebruiken in CLEO4. Reageren
Dippie Geplaatst: 29 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 Nu heb ik had ik hem geïnstalleerd, maar toen startte m'n spel niet meer op. Ik had die bass.dll ook nog verandert, omdat dat volgens tutorials moest. Na CLEO weer te hebben verwijderd, kon ik weer gewoon het spel spelen. RARA, hoe kan dit? En hoe is dit op te lossen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.