Jesperkaj Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Ik heb photoshop maar weer eens opgestart, en dit keer geen signature. Ik heb me deze keer verdiept in een photo manipultation. Het is m'n eerste photo manipulation, dus op- en aanmerkingen zijn van harte welkom. Orgineel: Resultaat: Reageren
xoex23 Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Mooi gedaan! Alleen is het land rechts en links wat zwart.. :$ Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Mooi gedaan! Alleen is het land rechts en links wat zwart.. :$ Zo is dat op het origineel ook Reageren
Faenty. Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Dus? Als je een foto manipuleert betekent dat dat hij dat zou kunnen aanpassen Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Je hebt voornamelijk manipulaties aangebracht op gebied van kleur zie ik. Wat mij meteen opvalt is dat je de contrast vrij hoog hebt liggen in je design, eigenlijk te hoog. Ik vind het qua kleurstelling niet echt bij elkaar passen, juist omdat de contrast het zo overheersend maakt. Qua kwaliteit is het er ook enorm op achteruit gegaan en dat komt denk ik vanwege de vele kleurwisselingen die je hebt aangebracht. Sommige zo extreem erg waardoor je pixels gaat zien. Wat ik heel mooi vind aan je ontwerp is het asfalt wat mooi donker is met aan de zijkant de woestijn mooi wit en verlicht. Jammer dat de bergen in de verte erg donker zijn (contrast te hoog) en rechtsboven het design je nog een donker stuk tegenkomt. Probeer in het vervolg met beleid de kleuren aan te passen en gum wanneer nodig met een soft brush wat overbelichte of juist te donkere plekken weg. Reageren
Cabyon Geplaatst: 27 januari 2012 Rapport Geplaatst: 27 januari 2012 Zoals .Levi. al zegt is het contrast te hoog. Maar wat mij vooral opvalt is de regenboog die je in gedachten had. Zoals je ziet is die van jou niet in goede volgorde. Ik denk dat dit toch wel een puntje is om aan te werken. En eventueel kun je ook de weg opvullen met een leuke auto ofzo Maargoed, start PS 'es wat vaker op! ;D Groetjes, Cab Reageren
xoex23 Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 Mooi gedaan! Alleen is het land rechts en links wat zwart.. :$ Zo is dat op het origineel ook Dat kun je wegwerken. Btw: Ik zou het heus niet beter doen hoor Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 29 januari 2012 Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 Dat kun je wegwerken. Dat kun je niet wegwerken zonder dat de kwaliteit van de afbeelding zeer ver achteruit gaat. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 Dat kun je wegwerken. Dat kun je niet wegwerken zonder dat de kwaliteit van de afbeelding zeer ver achteruit gaat. Dat valt wel mee, denk ik. Nu is het origineel ook van slechte kwaliteit, maar met een aantal adjustments kun je die plekken prima bewerken. En anders kun je altijd nog enkele delen clonen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 Dat valt wel mee, denk ik. Nu is het origineel ook van slechte kwaliteit, maar met een aantal adjustments kun je die plekken prima bewerken. En anders kun je altijd nog enkele delen clonen. Misschien, maar ik denk dat je met beide manieren het werkje uit balans maakt. Bij adjustments omdat het contrast dan waarschijnlijk te veel gaat verschillen tussen de rest van het werkje en met clonen heb je, behalve je het echt goed doet, ook vaak rare ''vlekken'' zitten bij het deel dat je gecloned hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.