Gta Ripper Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Ik kan niet zeggen dat ik hem heel mooi vind. Ik vind het gezicht iets te rood en heeft ook een beetje het ''floating head syndrome''. De effecten net naast het hoofd vind ik er mooi uit zien, en springen er dan ook echt uit. De rest van je achtergrond vind ik alleen een beetje onscherp. Ik denk niet dat een sharpen layer dat zou kunnen wegwerken overigens, maar het is wel te proberen. Ook zie ik rond de overgangen van die wazige achtergrond naar die scherpe achtergrond wat blauwe vlekken, die verstoren de rust een beetje van je hele design. Ik denk dat je dit wel redelijk kan wegwerken nog met wat burn/blur tool er over heen. Ik vind het contrast wat op en een stuk rond je render zit mooi staan, het geeft een lekker warm gevoel. Probeer een beetje door te brouwen op die rode achtergrond net achter de render en zorg dat niet het hoofd helemaal rood wordt (een kleine rooie gloed kan natuurlijk wel). Ik denk dat je hier nog best wat moois van kan maken, want nu vind ik het allemaal nét niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.