Jump to content

Game Pc (Vriend)


delete45

Recommended Posts

Zoals hier is te lezen verbruikt een systeem met een Radeon HD 6870 Maximaal 253 watt tijdens een hele zware game. En dat is dus voor het hele systeem, niet alleen de videokaart. Dus ik weet niet wie het fabeltje van 500 Watt is kiele-kiele heeft verzonnen maar die moet toch wat meer informatie inwinnen voordat hij wat roept.

Dat een 600Watt versie slechts 3 euro duurder is, is natuurlijk altijd het overwegen waard om die te kopen. Dan houd je er nog een hele leuke opgrade marge op na.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hier is te lezen verbruikt een systeem met een Radeon HD 6870 Maximaal 253 watt tijdens een hele zware game. En dat is dus voor het hele systeem, niet alleen de videokaart. Dus ik weet niet wie het fabeltje van 500 Watt is kiele-kiele heeft verzonnen maar die moet toch wat meer informatie inwinnen voordat hij wat roept.

Dat een 600Watt versie slechts 3 euro duurder is, is natuurlijk altijd het overwegen waard om die te kopen. Dan houd je er nog een hele leuke opgrade marge op na.

Ja, beter te veel dan te weinig toch?

Maar dit topic mag worden gesloten, we gaan 'm zo bestellen.

Bedankt voor al jullie hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hier is te lezen verbruikt een systeem met een Radeon HD 6870 Maximaal 253 watt tijdens een hele zware game. En dat is dus voor het hele systeem, niet alleen de videokaart. Dus ik weet niet wie het fabeltje van 500 Watt is kiele-kiele heeft verzonnen maar die moet toch wat meer informatie inwinnen voordat hij wat roept.

Dat een 600Watt versie slechts 3 euro duurder is, is natuurlijk altijd het overwegen waard om die te kopen. Dan houd je er nog een hele leuke opgrade marge op na.

Hmm, op de doos van mijn Sapphire HD 6870 staat dat er minimaal een 500watt voeding voor nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...