hiddek Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Hallo, Ik heb al eens GTAIV geinstalleerd op de pc en spel deed het goed. Pc is weg geweest voor reparatie en nadien installeerde ik het spel opnieuw en kreeg ik bij het icoontje van het spel een slot te zien. Hij opende het spel niet. Weet iemand wat ik moet doen? Groet Hidde >>> Door Guardian1980: Ik ben zo vrij geweest een nieuw topic te starten voor jouw vraag<<< Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 Probeer eens de nieuwste patch te downloaden en installeren, dat zou al veel moeten oplossen. Als het niet werkt, kan je dan iets specifieker je probleem beschrijven? En eventueel toch je PC specs geven. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 26 januari 2012 Rapport Geplaatst: 26 januari 2012 (bewerkt) Aangezien je zegt dat je een slot ziet op het GTA icoon, is het mogelijk dat de monteur aan je instellingen heeft zitten veranderen (je monteur heeft vast de rechten op een bestand op een ander account of beheerder gegeven.) Klik vragen uitleg Microsoft site Bewerkt: 26 januari 2012 door T2own-Gamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.