Jump to content

Geforceerd alleen lezen aanpassen


Flashingdemon666

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een enorm irritant probleem wat ik maar niet opgelost krijg. Iedere keer als ik 'alleen lezen' bij een map of bestand weg wil halen, kan ik die via de eigenschappen uitzetten en toepassen, maar als ik het vervolgens controleer staat het weer terug op alleen lezen. Heb al via de beveiliging tab onder de eigenschappen extra opties toegekend, maar het mag niet baten. Met google vind ik alleen maar irrelevante informatie over een update bij Windows vista (zit op 7) of een CMD path dat niet werkt. Weet iemand hier een oplossing?

Bij voorbaat dank,

Demon

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is waarschijnlijk de bovenliggende map ingesteld op alleen lezen voor al het onderliggende. Als dit je structuur is:

D:

  • Spellen
    • Rockstar Games
      • GTA IV
      • GTA SA
        • ...
        • ...
        • ...
        • Data
          • ...
          • ...
          • Models
            • bestand x
            • bestand y Bestand die je wil aanpassen

        [*]LA Noire

Dan moet dus niet alleen op bestand y en map Models "alleen lezen" uit staan, maar ook op de mappen Data, GTA SA, Rockstar Games en Spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is waarschijnlijk de bovenliggende map ingesteld op alleen lezen voor al het onderliggende. Als dit je structuur is:

*lijst*

Dan moet dus niet alleen op bestand y en map Models "alleen lezen" uit staan, maar ook op de mappen Data, GTA SA, Rockstar Games en Spellen.

Wat een toeval dat ik een GTA game aan wilde passen en je rockstar games als voorbeeld neemt. :puh: Ik had al geprobeerd om bij de hele Rockstar Games map alleen lezen uit te schakelen, maar wat werkt ook niet. Nu heb ik de hele map even direct naar C:\ gekopieerd maar zelfs daar werkt het niet. En volgens mij is het geen slim idee om alleen lezen over heel C:\ uit te schakelen.

Andere mappen staan ook op alleen lezen maar daar kan ik gewoon bestanden naartoe downloaden en had ik het eerlijk gezecht nooit gemerkt als ik iets aan wilde passen of veranderen dat het op alleen lezen stond.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Dat is vreemd. Wanneer wijzig je de instelling; nadat je het bestand zelf niet meer in gebruik hebt? Als je het namelijk wijzigt terwijl je bijvoorbeeld een afbeelding geopend hebt, zal de wijziging niet doorgevoerd worden en heb je de alleen lezen rechten niet aangepast.

Zorg er dus voor voordat je een bestand wil aanpassen dat hij nergens meer gebuikt wordt, eens kijken of het dan nog niet wil?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...