Jump to content

FIFA/Pro Evo? Discussie Topic!

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik vind fifa beter omdat ik nog maar 1 keer die Pro Evo heb gespeeld.

Ik vind Fifa gewoon een mooi spel omdat ik echt van voetbal spellen houd.

Ik heb Fifa 2006 gespeeld en ik vond hem meteen mooi (En het was nog maar een demo)

Als je echt van voetbalspellen houdt moet je echt Pro Evo eens proberen, je hebt echt het gevoel dat je voetbal aan het spelen bent. De gameplay is echt vele malen beter als FIFA.

Hoe duur is eigelijk Pro Evo4?

Playstation 2 €29,99

Xbox €29,99

PC €19,99

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

6

• .Maze.

5

• Goliat

4

• Fabelous_P

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Mischien heeft Fifa wel de betere graphics, ze richten zich meer op hoe het er allemaal uitziet, maar niet goed op de gameplay, en dat doet Konami bij PES wel :Y

Geplaatst:
Ik vind fifa beter omdat ik nog maar 1 keer die Pro Evo heb gespeeld.

Ik vind Fifa gewoon een mooi spel omdat ik echt van voetbal spellen houd.

Ik heb Fifa 2006 gespeeld en ik vond hem meteen mooi (En het was nog maar een demo)

Als je echt van voetbalspellen houdt moet je echt Pro Evo eens proberen, je hebt echt het gevoel dat je voetbal aan het spelen bent. De gameplay is echt vele malen beter als FIFA.

Hoe duur is eigelijk Pro Evo4?

Playstation 2 €29,99

Xbox €29,99

PC €19,99

Oke, ik zal hem wel eens een keer kopen !!

In iedergeval bedankt

Geplaatst:

Fifa 2005 is gwn beter en bekender omdat er heel veel clubs zijn en gwn leuker is... ik speelde fifa al vanaf 1995

Geplaatst:

qua gameplay is pro evo beter maar fifa is egter door de vele licenties!!

dus voor mij zou de ideaale game zijn: de game play van pro evo en de licenties van fifa :'D :'D

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom?, weest wat duidelijker, dat is fijner voor de mensen die twijfelen tussen pro evo en FIFA. jij zegt fifa is mooier, wat heb je eraan het gaat toch om de speelbaarheid en gameplay. maar hier een screen shot van fifa2005 en PES4, dat zijn de meest recente.

FIFA

fifa-soccer-2005-20040903032459515-000.jpg

PES

proevo4-ps2-4.jpg

Bewerkt: door BoterBal
Geplaatst:

De graphics zijn inderdaad heel mooi bij FIFA, maar het ligt niet ver van de graphics van PES vandaan, en PES speelt gewoon veel fijner, en da vind ik belangrijk :Y

Geplaatst:

De bewegingen bij Pro Evolution Soccer zijn zó vloeiend, magistraal gewoon. Het lijkt alsof je je echt bevind in de speler. Topspel, en ik denk niet te overtreffen :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

klaar pes is veel beter eg dom dat EA met hun stijve spellen al die licenties krijgt PES is veel en veel meer echter, en fifa is ook onrealistisch b.v. ADO heeft een f*cking groot stadion, daarnaast kan je bij pes de positie van een speler haarfijn bepalen dus niet staandaart 4-3-3 of 4-4-2 en de graphics zijn ook veel mooier daarnaast zijn er nog vele

extrasszz zoals dribbel challange en je kan egt heel uitgebreid trainen. dus weg met die idioten die fifa kopen, dat is net zo iets als naar talpa kijken :bonk::bonk::duh:

Geplaatst:

bij pes zitten de stadions ook niet altijd vol en bij fifa wel, als je bij pes met iets van 6-0 voorstaad en je speelt ui dan is het stadion zowat leeg :'D :'D :bonk::bonk:

Geplaatst:

Daviha, wil je niet dubbelposten en gewoon op de edit-knop drukken?

Ik speel al zo'n 5 jaar FIFA en het bevalt me goed en ik was ook van plan om FIFA 2006 te nemen, maar nu ik de screenshots van .Maze. heb gezien, begin ik toch te twijfelen. :?

Geplaatst:

PES vind ik wat loser dan FIFA.

Bij PES kun je slijden voor te bal binnen te houden en bij Fifa niet.

Bij PES schieten ze beter dan bij Fifa.

Fifa vind ik van 2003 het zelfde als 2004 en 2005... :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...