Tim14 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik vind de besturing beter bij fifa heel makkelijk ik weet het uit mijn hoofd ? Dat is toch juist saai, bij Fifa weet je precies waar je moet staan om te kunnen scoren. Bij PES moet je steeds een goed moment zoeken.. in het echt kan je ook niet 10 keer achter elkaar scoren vanaf de 16. Ik heb Fifa 2006 gespeeld, het is een kleine verbetering, de gameplay is was realisctischer maar het publiek is weer net zo saai als in de voorgaande versies. Ook hebben weer heel veel spelers het standaard gezicht. Nu wachten op PES 5, dan kan de nieuwe discussie weer beginnen. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik vind Fifa 06 ook veel mooier dan Pro Evo . waarom weet ik niet echt precies. lol Reageren
.Maze. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Je zit nu een nieuw spel met een ouder spel te vergelijken, Als je wacht op PES5 kan je daar veel beter vergelijken Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik heb die screens van Pes 5 gezien op de Playstation site die tenue's van landen hebben nog steeds geen nike of umbro erop alleen zo een grote vlag erop. Fifa 06 is heel anders dan 05 en veel beter,alleen er zouden tog 3D toeschouwers zijn deze zijn nog steeds nep,alleen nu juichen ze als er gescoord wordt en niet 90 minuten lang :'D Reageren
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 ik heb fifa 06 noch niet gespeeld maar ik vind ook dat het publiek 3D moet zijn en dat je de goals kunt opslagen(zo geloofd mijn vader mij tenminste als ik zo mooi doelpunt heb gemaakt ) Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Pitbull volgens mij kan je het wel opslaan, Ik zag wel zo iets nieuws als je kijkt bij herhaling,ik zal zo wel ff kijken voor je dan edit ik dit of het kan of niet :'D EDIT : Het Kan alleen ik weet nog ff niet hoe je het moet afspelen die herhaling :'D Bewerkt: 3 oktober 2005 door Fabelous_P Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik heb die screens van Pes 5 gezien op de Playstation site die tenue's van landen hebben nog steeds geen nike of umbro erop alleen zo een grote vlag erop.Fifa 06 is heel anders dan 05 en veel beter,alleen er zouden tog 3D toeschouwers zijn deze zijn nog steeds nep,alleen nu juichen ze als er gescoord wordt en niet 90 minuten lang :'D Lol!!! PES heeft alle licenties voor alle merken, FIFA heeft dat aleen voor Adidas (Hahahaha) Het enige nadeel is dat Pes geen licenties van alle bonden heeft, en Fifa heeft dat weer wel. En ieder jaar verbetert PES zich veel meer dan Fifa, en Fifa verbetert zich maar een klein beetje, en Fifa had al een voorsprong op PES, want toen Fifa net begon speelde ik ook nog met rare teamnamen. De echte voetbal en game kenner vind PES gewoon beter, de Gameplay van Fifa stelt niks voor, het centrale van het veld staan allemaal op een hoopje, en je kan nog niet eens een man uit spelen of een fatsoenlijke steekpass geven. Je kan aleen maar voorbij de linie's komen als je een snelle en technische vleugelspelers hebt. Soms maakt de keeper bij Fifa wel zo'n onwaarschijnlijke redding dat soms van Nistelrooy vanaf de 5 meter nog niet kan scoren. Zijn allemaal grote punten, Biij PES is de gameplay gewoon machtig en je krijg het voetbal gevoel, als je een spelers kapsel niet aanstaat kan je dat zo ff wijzigen. Fifa staat aleen maar voor bij de Graphics en meer licenties (Maar ja wat wil je als je door EA word gemaakt) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 ...en je kan nog niet eens een man uit spelen... Je kunt wel een man uitspelen. Dit doe je door op de PC op Shift te drukken, dan maak je een schaar en dan moet je een stukje naar links of rechts gaan en je bent er zo langs. Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) ...en je kan nog niet eens een man uit spelen... Je kunt wel een man uitspelen. Dit doe je door op de PC op Shift te drukken, dan maak je een schaar en dan moet je een stukje naar links of rechts gaan en je bent er zo langs. Als je intensief met een spel bezig bent duurt het te lang om met je vinger naar de shift toets te gaan, en dat truckje lukt ook maar soms.. BTW, je moet persee een truckje doen om er voorbij te komen.. anders lukt het niemand. Bewerkt: 3 oktober 2005 door Tim14 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Als je intensief met een spel bezig bent duurt het te lang om met je vinger naar de shift toets te gaan, en dat truckje lukt ook maar soms..BTW, je moet persee een truckje doen om er voorbij te komen.. anders lukt het niemand. Ik heb er absoluut geen probleem mee om naar de Shift-toets te gaan, vind hem zelfs erg handig. Maar je hebt wel gelijk dat je zonder trucje er niet voorbij komt, tenzij je natuurlijk op amateur speelt. Wat ik me afvroeg: is PES moeilijker dan FIFA, want ik vind FIFA op wereldklasse te makkelijk, ik win alles. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een (domme) vraag over PES5: Wanneer komt PES5 uit? Of is hij al uit? Bewerkt: 3 oktober 2005 door kortman_8 Reageren
.Maze. Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Op deze site staat dat de release datum van PES5 21 Oktober is. Hier zijn nog wat machtige screenshots: Screenshot 1 Screenshot 2 PES is en zal vele malen beter blijven als FIFA, het enige voordeel van fifa zijn de licencies. PES5 wordt echt een te vet spel, kijken of de gameplay nog verder verbeterd is (voor zover dat kan). Bewerkt: 3 oktober 2005 door .Maze. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Als je kijkt naar de 2e screen van .Maze. is het jammer dat de achtergrond zo wazig is. Reageren
Tim14 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Wat ik me afvroeg: is PES moeilijker dan FIFA, want ik vind FIFA op wereldklasse te makkelijk, ik win alles. PES is veel moeilijker, bij Fifa merk je soms geen verschil of je nou tegen Chelsea of FC den Bosch speelt, bj PES is dat heel sterk, bij PES moet je juist extra goed doen tegen ploegen als Real Madrid. Ook leuk: Als bij PES de ploeg in de laatste minuut achter staat en dan een corner krijgt, komt de keeper mee na voren! ik heb zelfs een keer gehad dat Tim Howard op de lat kopte Reageren
Wiepie Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Wat ik me afvroeg: is PES moeilijker dan FIFA, want ik vind FIFA op wereldklasse te makkelijk, ik win alles. PES is veel moeilijker, bij Fifa merk je soms geen verschil of je nou tegen Chelsea of FC den Bosch speelt, bj PES is dat heel sterk, bij PES moet je juist extra goed doen tegen ploegen als Real Madrid. Ook leuk: Als bij PES de ploeg in de laatste minuut achter staat en dan een corner krijgt, komt de keeper mee na voren! ik heb zelfs een keer gehad dat Tim Howard op de lat kopte Dat is vet dat de keeper mee naar voren komt! Heb ik nog nooit gehad! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.