Tim14 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik merke het ook ook maar pas geleden. Ik dacht dat de scheids tegen de lat kopte, maar dat was de keeper! Reageren
Wiepie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik merke het ook ook maar pas geleden. Ik dacht dat de scheids tegen de lat kopte, maar dat was de keeper! Dan zal ik daar ook maar eens op letten! Reageren
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 kijk en zulke dingen gebeuren alleen bij pes daar kunnen ze bij EA niet opkomen Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Fifa Bij Pro evolution kan je bijna geen eens op goal schieten. BIj Pro evolution zijn die controls wel helemaal fout.(nja die ik niet ken) Reageren
SamShine Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Aan de controls moet je wennen, daarna spelen ze veel relaxter dan bij fifa! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 (bewerkt) Ok, nu doe ik wel een héél grote bump. Maar ik doe dit niet zomaar. Ik ben van plan om met een bon een voetbalspel te kopen, alleen twijfel ik wel. Ik ben al jaren een fan van FIFA, ik heb 2003,2004,2005,2006, daarom dacht ik "Nu FIFA 07." Maar door de demo's ben ik wat van gedacht veranderd. Ik vind het vet hoe de spelers vallen, hoe ze kopduels aangaan. De graphics zijn misschien wat slechter, maar ik vind ze duidelijker. De gezichten van de spelers zijn scherper en gedetaileerder. Dus toen dacht ik PES 6 is een hebbeding. Maar nu ben ik wel helemaal aan het twijfelen. Na de filmpjes te zien te hebben springt FIFA 07 daar toch uit. Ik zit mijn hoofd te breken wat ik moet kopen. Laat me even beginnen bij de stimulatie's voor PES 6 te kopen. PES 6 is in mijn ogen realistischer dan FIFA 07. Je kan minder rap scoren, en je kan ook niet makkelijk heel de verdediging in de wind zetten. De kopduels vind ik veel machtiger dan dat bij fifa is. Het vallen van de speler is ook leuk, er zijn verschillende manieren hoe ze vallen. De keeper vind ik ook mooi. De mindere punten van PES 6 is. Het schieten bij een vrije trap vind ik wat onrealistisch, ik stond vlakbij de goal met een vrije trap en hij loopt een eindje aan om hem dan peilhard in het net te schieten. Terwijl de muur vlakbij mij stond! Geen enkel effect of niets. Ook is het blijkbaar wel dat PES bijna geen licentie's heeft, en dat is best spijtig. Het is leuk dat je bij FIFA in verschillende competitie's te kunnen spelen. De motivatie's voor FIFA 07 te kopen. FIFA is me nog nooit tegenvallen in heel de reeks. Het wordt alsmaar realistischer, alleen is het nog niet in de realiteit waar PES het wel is. Je hebt ook érg veel competitie's waarin je kunt spelen. Met de carrière mode is ook alles meer dan goed! Je kan alsmaar meer als trainer, nu is het dit jaar nog meer geëvolueerd. De bewegingen zijn ook mooi ! De vrije trappen vind ik sinds FIFA 06 echt machtig! Het lukt niet meer zoals in 05 om gewoon altijd te kunnen scoren via vrije trap. Het is moeilijk, maar realistisch. De tegenvallende dingen van FIFA 07. De doelpunten, het is namelijk wel héél makkelijk om een wereldgoal te maken. Ik scoor van al men schoten 70% op Wereldklasse niveau. Alleen de topspelers lijken echt, de andere zijn wat aan de blurrige kant. Dus kan iemand van jullie me overtuigen welke ik nu moet kopen? Ik wil wel verschillende dingen horen, want ik ben niet iemand die je makkelijk kan overhalen. Vergelijkingen FIFA 07 en PES 6 Filmpjes FIFA 07 Trailer Ingame filmpjes PES 6 Geposte filmpjes Screenshots FIFA 07 Afbeeldingen Google PES6 Afbeeldingen van Google Verder heb ik geen tijd om deze post af te werken. PS Dit is één van men eerste posts de laatste 2 weken die ik serieus schrijf. Dat wil zeggen dat dit wel een serieuze zaak is! Bewerkt: 11 november 2006 door Jon-asses Reageren
SamShine Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik raad je aan om PES 6 te kopen. De dingen die jij als minpunten van het spel tipt die krijg je na verloop van tijd door waardoor het alleen maar leuker wordt. En PES 6 heeft redelijk wat gelicencieerde competities, zoals de Eredivisie, de Spaanse competitie, de Italiaanse competitie en grote delen van de Engelse, Duitse en de Franse. Ook is het handig om dit even goed te lezen (en een reactie te plaatsen natuurlijk . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.