lokan Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 hoijo ik heb samp al lang niet meer gespeeld en ik klik op een server endan is die aan het laden dat spel zegmaar krijg ik in eens een fout melding ik draai windows 7 home premium x86 maar voor het spel voer ik het uit als windows 2000 daar werkte hij op nu niet meer ik heb windows xp geprobeerd servec pak 1 ,2 ,3 werkt niet ook niet als administrator help pleas ik download vast de nieuwe samp en als die het niet doet weet ik het niet ik kan hem pas vanafond instaleeren die nieuwe samp gr lokan Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 Je moet Gta_Sa.exe niet in compatibilateits mode uitvoeren want dan crasht SAMP tijdens het laden. Reageren
lokan Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 hep jij dan een idee Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 hep jij dan een idee Hoe bedoel je? Rechtermuis op Gta_sa.exe en dan eigenschappen, Compatibiliteits tab en dan Compatibiliteits mode uitschakelen door het uit te vinken. Reageren
lokan Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 ja ik weet hoe dat meot maar doet hij het dan? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 Vriendelijk verzoek je topic de volgende keer in het juiste forum te plaatsen, want er is een speciaal San Andreas Multiplayer forum. Derhalve verplaatst.. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 ja ik weet hoe dat meot maar doet hij het dan? Ja meestal wel. Reageren
lokan Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 (bewerkt) oke ik hoop het maakt het uit als je cleo mods gebruikt kan morgen middag een :slotje: op anders ben ik bang dat hij het nog niet doet maar als nog bedankt voor de hulp beste leden!!! :dans: :tu: >>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd; gebruik in het vervolg a.u.b. de Edit-knop. Daarnaast is vragen om slotjes niet nodig: een topic zakt vanzelf wel weg als je vraag/probleem is beantwoord/opgelost<<< hij doet het weer thanks Bewerkt: 29 januari 2012 door lokan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.