Jump to content

niet meer trainen

zandr1989

Recommended Posts

Ik meldt even dat ik ook last had van de gym glitch, maar nu niet meer. :puh: Heb 'm 6 keer gesaved, zoals hierboven staat, en ik kon er weer lekker op trainen :)

Dus misschien werkt dit voor meer mensen... :huh:

Delen op andere websites

Hey sorry da'k terugval op zo'n oud topic maar ik heb wat nuttigs gevonden op internet.ik heb de gymglitch ook en nu allemaal nieuwe kleren enzo en 90procent vet maar niets werkte maar mischien dit:

I've seen several of these threads around but most are just whining with no fixes. Here's two fixes I've found. I changed back into my original clothes at my house (binco white tank, binco blue jeans, binco black low tops) and saved my game, voila i could work out. Next, my roomie had the same problem, and the clothes changing didn't work for him. What DID work was starting a vigilante mission, exiting the car, attempting to work out on the outdoor weights on the santa maria beach in los santos (it says "you're too busy to work out now" then I got back in the vehicle, cancelled vigilante, got back out, walked straight to the equipment again and could work out. quick and easy. That's two fixes that I've personally seen work

Edit: maar bij mij werken ze geen van beide

Iemand een beter idee?

Bewerkt: door rakker
Delen op andere websites

kheb dit gevonden op officieel forum

officieel forum ? :puh: is gtaforum.nl geen officieel forum :puh:

ontopic: ik schiet altijd die mannetjes neer nadat ik heb getraint en ik mag altijd nog naar binnen.., is het geen bug?

@rakker: een herinstal ?

Bewerkt: door benky
Delen op andere websites

hey

het is idd een bug

zoald in vele andere topics...

hier weer mijn advies dat wel werkt in de meeste gevallen :D

1. Save op een ander deel.

2. Ga op dat andere deel wat eten.

3. Save dan dat deel over op je originele deel.

Nu is het probleem opgelost.

Greetz jowx ;)

Bewerkt: door jowx
Delen op andere websites

• 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...