GospGTA Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 (bewerkt) Goedenmiddag allemaal, ik ben sinds vandaag aan het modden geslagen. Ik vind het eigenlijk best wel leuk . Ik heb de IMG Tool, en een GTA IV weapons map, om die in SA te zetten, omdat ik de IV wapens geweldig vind. Alleen het is een map met allemaal .txd en .dff bestanden, en ik wil ze er allemaal in hebben. Ik heb tot nu toe alleen de AK 47, is er misschien een manier om al die wapens er tegelijkertijd in te zetten? Want als je steeds per keer moet doen, ben je nog wel even bezig! Alvast bedankt voor de reacties! gospGTA Bewerkt: 28 januari 2012 door GospGTA Reageren
xoex23 Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 Kijk eens bij replace archive. Je moet de desbetreffende bestanden in een map zetten en dan replacen. Reageren
GospGTA Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 Ja, dan kan je ze niet allemaal selecteren en vervolgens replacen. Gaat ook één voor één. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 Download San Andreas Mod Installer, en maak een .sami file die automatisch installeert. Zoek op youtube naar een tutorail. Reageren
GospGTA Geplaatst: 28 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 SAMI werkt bij mij niet Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 SAMI werkt bij mij niet Het is al opgelost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.