Recruut Geplaatst: 29 januari 2012 Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 ik had vandaag weer zin om gta eflc te gaan spelen, en dus ging ik hem installeren. nou na het instaleren een patch uitgevoerd naar 1.1.2.0 en de simple native trainer geinstalleerd en vervolgens xlive.dll erin gezet. maar na 10 seconden spelen gaat elke auto roken en krijg ik een drunk cam wat vet k*t is. weet iemand hoe ik dit moet oplossen. alvast bedankt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 januari 2012 Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 Dit gebeurt als je het spel illegaal hebt. Heb je het spel illegaal, of maak je gebruik van een crack? Dan weet je dat het daar aan ligt en zullen wij je verder niet helpen, aangezien dit tegen de regels is. Mocht je het spel legaal hebben en geen crack gebruiken dan is het vaak op te lossen door je spel te heropstarten. Mocht dat niet werken, probeer dan eens zonder xliveless te spelen. Reageren
Recruut Geplaatst: 29 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 ik heb het spel LEGAAL ben hem nu weer opnieuw aan het installeren en gebruik ook geen crack, maar ik wil wel de simple native trainer hoe moet ik die dan instaleren en welke versie moet ik hebben, standaard versie is 1.1.0.0 Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 je moet de versie hebben die bij de patch van GTA IV hoort Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 Ik raad 1.0.7.0 aan met het gebruik van een Dsound.dll in plaats van xliveless Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 *Steekt zijn hoofd hier naar binnen* Ik heb je ondertitel even uitgegumd *En verdwijnt weer* Reageren
Recruut Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 weet iemand ook waar ik de patch naar versie 1.0.7.0 kan downloaden en/of de patch die bij gta iv hoort. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 Hier kan je de nieuwste patch downloaden. Reageren
Recruut Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 Hier kan je de nieuwste patch downloaden. welk moet ik hebben want de eerste heb is voor eflc. maar de 2de is versie 1.0.7.0 maar kan die ook op eflc Reageren
Jarno91 Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 De 2e is alleen voor GTA IV en de 1e is alleen voor EFLC Reageren
Recruut Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 (bewerkt) De 2e is alleen voor GTA IV en de 1e is alleen voor EFLC ik heb de 2de gedownload en zometeen maar even dus gaan kijken of hij het doet. maar moet ik xlive.dll er wel inzetten of niet. want de bestanden die ik erin zet voor de trainer zijn --> dsound.dll --> scripthook.dll --> trainertbogt.asi --> trainertbogt.ini --> trainertlad.asi --> trainertlad.ini en met welk moet ik het spel opstarten launcheflc.exe of eflc.exe -->edit<-- nou ik probeer de bovenste patch die ik gedownload heb en voer hem uit en hij geeft een fout melding. iets met mijn documenten zie log wat moet ik nu doen iemand een suggestie Bewerkt: 30 januari 2012 door Njfokke Reageren
Recruut Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 nou me gta eflc is gepatch naar 1.1.2.0 nu heb ik al de bestanden erin gezet voor de trainer. maar als ik nu eflc.exe open zegt hij --"game need be launcht by lancheflc.exe."-- en als ik dus launcheflc.exe open zegt hij"--"release date check"-- dus ik klik op accept en dat zegt hij --"error retry/cancel"-- nou bij retry doet hij het zelfde en bij cancel anuleerd hij en opent hij gta eflc nog steeds niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.