Jump to content

Installatieprobleem GTA IV


remco_p

Recommended Posts

Ik heb GTA IV origineel gekocht.

Social Club installeert perfect, maar zodra het spel zelf geïnstalleerd wordt en CD2 erin moet, krijg ik de foutmelding(en) op bijgaande screenshots. Dit tot een paar keer toe proberen levert niets op.

14094780.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

97679544.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

93463973.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Bestanden vanaf de CD naar de pc kopiëren levert de foutmelding op in deze screenshot:

12909338.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

Ik heb het spel voorheen perfect geïnstalleerd en draaiende gehad......in de tussentijd is het spel gedeïnstalleerd en de cd heeft veilig in zijn hoes gezeten. Ik zou het nu graag weer installeren, maarja...dan moet dat wel lukken uiteraard...

Link to comment
Delen op andere websites

Doe fout bij het installeren zou toch misschien komen door een krasje of vuiltje op je CD. Maak de CD schoon, misschien werkt dat;)

Heb je hier tips voor over hoe dit het beste kan?

Krasjes zijn er niet uit te krijgen neem ik aan?

Is er via Rockstar iets te regelen voor een nieuwe cd? Ik weet niet hoe dat geregeld is namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar mailen en vragen om een nieuw schijfje kan natuurlijk, hoewel ik de kans klein acht dat het gaat lukken. Minder omslachtig is langsgaan bij Game Mania. Daar kunnen ze jouw schijfje mogelijk wel herstellen. Een overzicht van hun winkels vind je hier

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...