remco_p Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 Ik heb GTA IV origineel gekocht. Social Club installeert perfect, maar zodra het spel zelf geïnstalleerd wordt en CD2 erin moet, krijg ik de foutmelding(en) op bijgaande screenshots. Dit tot een paar keer toe proberen levert niets op. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Bestanden vanaf de CD naar de pc kopiëren levert de foutmelding op in deze screenshot: Uploaded with ImageShack.us Weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen is? Ik heb het spel voorheen perfect geïnstalleerd en draaiende gehad......in de tussentijd is het spel gedeïnstalleerd en de cd heeft veilig in zijn hoes gezeten. Ik zou het nu graag weer installeren, maarja...dan moet dat wel lukken uiteraard... Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 30 januari 2012 Rapport Geplaatst: 30 januari 2012 Doe fout bij het installeren zou toch misschien komen door een krasje of vuiltje op je CD. Maak de CD schoon, misschien werkt dat;) Reageren
remco_p Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Doe fout bij het installeren zou toch misschien komen door een krasje of vuiltje op je CD. Maak de CD schoon, misschien werkt dat;) Heb je hier tips voor over hoe dit het beste kan? Krasjes zijn er niet uit te krijgen neem ik aan? Is er via Rockstar iets te regelen voor een nieuwe cd? Ik weet niet hoe dat geregeld is namelijk. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Rockstar mailen en vragen om een nieuw schijfje kan natuurlijk, hoewel ik de kans klein acht dat het gaat lukken. Minder omslachtig is langsgaan bij Game Mania. Daar kunnen ze jouw schijfje mogelijk wel herstellen. Een overzicht van hun winkels vind je hier Reageren
remco_p Geplaatst: 31 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Oké, super, dank u Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.