Jump to content

Spel wilt niet opstarten


Joost01

Recommended Posts

Hallo,

Vandaag heb ik opnieuw geprobeerd het spel GTA IV te installeren op mijn pc en in het begin starte hij op tot na het laad scherm en toen gaf hij deze meldingen heb er screenshots van gemaakt om mijn probleem te verduidelijken!

115.png

213.png

Kan iemand mij helpen om een oplossing hiervoor te vinden?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Joost

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Guardian1980,

Bedankt voor het reageren welke moet ik hebben ik ben niet bekend met downloads voor GTA IV momenteel ben ik me game aan het verwijderen van de pc om hem vervolgens opnieuw op te zetten.

Verder zocht ik ook nog deze dingen ik hoop dat ik het mag vragen in 1 topic?

- ELS (voor de zwaailichten/sirene)

- 100 % Savegame

- SparkIV

Ik draai op Windows 7 mocht het verschil maken dat weet ik niet namelijk zou iemand mij ook hiermee willen helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de tweede hebben, GTA IV v. 1.0.7.0. Hoe het exact in z'n werk gaat weet ik niet, ik speel IV niet op de PC.

Alle downloads kun je vinden door nu helemaal naar boven te scrollen en op het kopje "Downloads" te klikken. Door dan in de juiste categorieën te kijken kom je vast en zeker tegen wat je zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor ELS moet je in het modding forum zijn. Kijk er wel eerst eventjes rond want vragen over zulke mods zijn al geregeld aan bod gekomen.

Een 100% savegame kan je hier downloaden, hoe je het installeert vind je in de readme of in dit topic.

Alle info over SparkIV vind je hier. Als je er problemen mee hebt moet je ook in het modding forum zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een 100% savegame kan je hier downloaden, hoe je het installeert vind je in de readme of in dit topic.

Ik heb net xliveless-0.999b7 gedownload ik moet dat in me GTAIV map zetten alleen 1 probleem in de Readme file staat dat ik de file 'xlive_d.dll' moet veranderen in xlive.dll ik kan die hele file dus niet vinden..

Ik heb wel deze files heb maar even een screenshot gemaakt:

post-105755-1328017403,84.png

Doe ik wat verkeerd of klopt het bestandje niet? Want ik heb inmiddels al zo'n 10x getest maar krijg gewoon het eerste level van het spel en geen savegame en het werkt ook nog eens met Rockstar Games Social Club.

Bedankt alvast!

Bewerkt: door slytherin78
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet enkel het bestand xlive.dll in de map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV (dus niet waar jij het nu staan hebt) plaatsen.

Verder hoef je niets te doen.

Is dat file: xlive_d of xlive ?

Ik zie dus geen xlive_dll in die download staan dus dan kan ik hem ook niet plaatsen lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon xlive. ;)

Het spel start nu op met me savegames bedankt voor de hulp!

Ik ga nu even opzoek naar het een ELS download die ik nog steeds niet kon vinden ook niet in het moddingdeel althans misschien niet goed gekeken dat ga ik nogmaals doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...