Jump to content

Hoe kom ik aan een Slamvan in TBoGT?


Mynameisjeff

Recommended Posts

Ik wil graag de slamvan voertuig hebben

ik keek op youtube en ze zeggen dat je van alle knopjes in moet duwen

welke knopjes en tegelijk of niet?

wie lukte dit wel?

wie kan me helpe

>>> Door Guardian1980: Ik heb de topictitel wat duidelijker gemaakt<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik het weet zit de Slamvan enkel in TLaD. Daar kan je hem spawnen door met je ingame mobieltje het nummer 8265550100 te bellen.

Reactie op iedereen hieronder: Ik geloof dat ik maar weer eens TBoGT moet spelen :7

Link to comment
Delen op andere websites

En als je de Slamvan in je bezit wilt krijgen zonder cheats, dan heb je mijn inziens drie mogelijkheden. Of je belt Terry Thorpe op om je wapens te leveren. Je moet Terry dan wel koud maken en het voertuig met bijvoorbeeld een Firetruck naar je safehouse duwen. Of je speelt enkele Gang wars, waarbij de Slamvan veelal door de Angels of Death gebruikt wordt. Let op dat je het voertuig tijdens de missie niet vernielt, mede omdat het kleur van de Slamvan tijdens gangwars uniek kan zijn. En de laatste manier is om de tijdens de missie 'Heavy Toll' wanneer je het busje hebt bemachtigd, de missie te falen. Naast deze drie mogelijkheden zal het moeilijk worden om de Slamvan te vinden, of je moet enorm veel geluk hebben.

De Slamvan in TBoGT is wel degelijk te bemachtigen tijdens de missie Frosting on the Cake. Blijkbaar moet je 'snel' op verschillende knoppen van je controller drukken om uit de limousine te komen, zodat je de Slamvan die verschijnt kunt stelen. Dit vergt echter geduld, gezien het de eerste malen wel eens zou kunnen mislukken. Het is dus wel degelijk mogelijk, maar als je dat wil, zal ik het even voor je uittesten.

Link to comment
Delen op andere websites

De Slamvan is inderdaad niet beschikbaar in TBoGT als rijdend voertuig. Naar mijn weten kun je het voertuig ook bemachtigen door de Gang wars missies te starten, daar kom je er ook nog een aantal tegen.

Edit: Svenie was me voor..

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

De Slamvan in TBoGT is wel degelijk te bemachtigen tijdens de missie Frosting on the Cake. Blijkbaar moet je 'snel' op verschillende knoppen van je controller drukken om uit de limousine te komen, zodat je de Slamvan die verschijnt kunt stelen. Dit vergt echter geduld, gezien het de eerste malen wel eens zou kunnen mislukken. Het is dus wel degelijk mogelijk, maar als je dat wil, zal ik het even voor je uittesten.

dat heb ik geprobeerd maar lukt me steeds niet.

en wil graag deze voertuig hebben.

zou je dit dan kunnen uittesten?

Link to comment
Delen op andere websites

De Slamvan in TBoGT is wel degelijk te bemachtigen tijdens de missie Frosting on the Cake. Blijkbaar moet je 'snel' op verschillende knoppen van je controller drukken om uit de limousine te komen, zodat je de Slamvan die verschijnt kunt stelen. Dit vergt echter geduld, gezien het de eerste malen wel eens zou kunnen mislukken. Het is dus wel degelijk mogelijk, maar als je dat wil, zal ik het even voor je uittesten.

dat heb ik geprobeerd maar lukt me steeds niet.

en wil graag deze voertuig hebben.

zou je dit dan kunnen uittesten?

Jazeker. Welke console speel je het spel?

Het is mij inmiddels gelukt om de Slamvan te bemachtigen. Ik speel het spel op PS3, en door Left1.gif, Left2.gif, Right1.gif, Cross.gif, Square.gif, Triangle.gif, Circle.gif gelijktijdig aan te tikken (dus niet vast te houden) is het mij gelukt om uit de limousine te komen. Je moet beginnen met deze combinatie in te drukken wanneer je het zwarte laadscherm krijgt, na de cutscene waarbij je samen met Tony de diamanten koopt. Je zal meteen merken of het lukt, omdat het camerabeeld zich uit de limousine zal verplaatsen. Nu kan je met je joystick opschuiven, verder van de limousine weg. Na een paar seconden zal op je scherm verschijnen dat je Tony aan zijn lot hebt overgelaten en dat de missie mislukt is. Er is nu nog één probleem, en dat is dat je in een soort van First Person view zit, waardoor je niet in de Slamvan of enig ander voertuig kan stappen. Om je camerastandpunt weer goed te krijgen, moet je simpelweg van wapen veranderen. Je kan nu wel in de Slamvan stappen en hem veilig naar je safehouse brengen.

Voor de geïnteresseerden onder ons, ik heb de savegame, waarbij ik de Slamvan heb weten te bemachtigen even geüpload:

PS3.rar

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...