MegaPilot Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Hoi, binnenkort ga ik me de Acer Liquid Metal S120 aanschaffen(klik). Deze heeft bar weinig intern geheugen. Ik heb nog een 4 GB kaartje liggen, maar als deze Android telefoon een app ondersteund om allerhande videoformaten af te spelen(wat het waarschijnlijk wel doet), dan is 4 GB nogal weinig. Daarom dacht ik eraan om me een 16GB/32 GB kaartje aan te schaffen. Helaas, ik heb hier geen flauw benul van welke ik nou zou moeten kopen. Er zijn bepaalde klassen, maar zijn die klassen puur snelheidsgericht of kwaliteitsgericht of alletwee? Nu heb ik een 4 GB SanDisk kaartje in m'n gsm zitten btw. Alvast bedankt! Mvg, MP Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 Ik zou even wachten met een grote sd kaart kopen voor je telefoon. Want ik had gehoord dat de meeste apps alleen op de telefoon zelf kunnen opgeslagen worden. Dus dan heb je niks aan een sd kaartje. Ja, voor muziek en foto's, maar dan moet 4 gb volgens mij ook genoeg zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Apps kunnen gewoon opgeslagen worden op een SD-kaartje hoor? Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Een flink aantal, maar (nog) niet alle apps kunnen daar opgeslagen worden. Wat ik nog weet van mijn Android ervaring is dat alle apps worden opgeslagen op het telefoongeheugen en je deze handmatig moet verplaatsen naar je geheugenkaart (wat dus niet bij elke app kan). Misschien dat je ook wel kan instellen dat ze gelijk op de geheugenkaart worden gezet, maar dat weet ik niet. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 (bewerkt) Een flink aantal, maar (nog) niet alle apps kunnen daar opgeslagen worden. Wat ik nog weet van mijn Android ervaring is dat alle apps worden opgeslagen op het telefoongeheugen en je deze handmatig moet verplaatsen naar je geheugenkaart (wat dus niet bij elke app kan). Misschien dat je ook wel kan instellen dat ze gelijk op de geheugenkaart worden gezet, maar dat weet ik niet. Vriend van me heeft de Gio en daar worden alle Apps op de SD kaart gezet. Bewerkt: 1 februari 2012 door MegaPilot Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Dan zal er denk ik wel verschil in zitten per toestel, ik heb een HTC gehad en daar werden apps gewoon op de telefoon gedownload en geïnstalleerd, en moest ik ze zelf verplaatsen naar de geheugenkaart. Overigens maakt het merk van het kaartje niet zoveel uit volgens mij. Als je van plan bent er veel apps, muziek en weet ik veel wat op te zetten zou ik gewoon lekker voor een flink kaartje gaan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Pff, het zal nog niet voor meteen zijn. ThePhoneHouse heeft de gsm van z'n site verwijderd(daar kon ik 'm kopen voor slechts 130 euro). Enige site/winkel waar ik 'm nog te koop aangeboden vindt is PDAshop.be/smartphoneshop.be voor 180 euro(prijs die ik dus niet ga betalen als ze'm ergens anders voor 50 euro minder aanboden..). Kut. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Niet bijtend bedoeld, maar zijn er geen andere toestellen met meer geheugen in die prijsklasse? Of wil je alleen dit toestel? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Niet bijtend bedoeld, maar zijn er geen andere toestellen met meer geheugen in die prijsklasse? Of wil je alleen dit toestel? Vind maar eens voor 130 euro een toestel met iPhoneresolutie, 5 MP met flitser, SDHC ondersteund, Android 2.3(ja die 2.2 kan geüpgrade worden), 720p filmen,... Juist, daar wringt het schoentje.. Reageren
Woody268 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Vindt je? Alle 4 perfecte telefoons met goede specs. Nokia C5-03 Nokia 500 Acer Liquid Mini ZTE San Francisco Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) Nokia C5-03 KutOS Nokia 500 KutOS Acer Liquid Mini Te klein! + lagere processorsnelheid ZTE San Francisco Lagere processorsnelheid. Vriend van me heeft 'm, zal eens informeren wat z'n ervaringen hiermee zijn. Maar ik wil écht die Acer. Bewerkt: 2 februari 2012 door MegaPilot Reageren
iFire Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 MegaPilot, de ZTE Blade 'San Francisco' kan men overclocken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.