kiro Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 ik heb een server gedownload en ik ben nu bij server.cfg ik heb een normaal script gemaakt en als ik die naam van die script bij gamemode0 zet en ik op samp-server klik gaat dat cmd venster gelijk weer dicht. kan iemand me helpen? echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password [my pass is secret] maxplayers 69 port 7777 hostname The Kiro Server gamemode0 kiro script announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 maxnpc 0 logtimeformat [%H:%M:%S] >>> Door Big Boss: Topic titel aangepast. Een titel als 'help' is niet informatief. <<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 januari 2012 Rapport Geplaatst: 31 januari 2012 De console kan zich om drie redenen sluiten: Het rcon_password is nog steeds 'changeme' De gamemode die je hebt opgegeven werd niet gevonden Het script probeert een bestand te openen dat niet bestaat Ik vermoed dat het om de tweede optie gaat, ik ben er niet geheel zeker van of een gamemode naam wel spaties mag bevatten. Reageren
Basssss Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 gamemode0 kiro script Zover ik weet mag een gamemode geen spaties bevatten, een filterscript mag dat ook niet namelijk. (Hij leest het dan als twee verschillende filterscripts) Daarnaast moet je achter de gamemodenaam nog een 1 zetten. Zo moet het er dus uitzien: gamemode0 kiroscript 1 Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Die 1 is niet hoofdzakelijk nodig, ik gebruik het namelijk zelf ook nooit. Het word enkel gebruikt voor servers met continue veranderende gamemodes waarbij sommige herhaalt moeten afspelen. Reageren
Basssss Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ik kan me herinneren dat destijds mijn server hierdoor crashte toen ik Pawn probeerde te leren, maar dat is inmiddels ook alweer drie jaar terug. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Gamemode mag inderdaad geen spaties bevatten en er moet een 1 achter staan. Ik heb dit probleem ook gehad deze week. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 Die 1 is niet hoofdzakelijk nodig, ik gebruik het namelijk zelf ook nooit. Het word enkel gebruikt voor servers met continue veranderende gamemodes waarbij sommige herhaalt moeten afspelen. Dit is correct. Laat het topic nu maar verder rusten; ik heb inmiddels via IRC vernomen dat het is opgelost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.