Joost01 Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Hallo, Ik ben al de hele ochtend bezig om het ELS EMERGENCY LIGHTING SYSTEM in het spel te zetten maar het wilt maar niet werken de ene keer kleurt de lichtbak van me politie auto gewoon zoals ie moet zijn, de andere keer geel of rood.. Dit is me politie voertuig die ik gedownload heb, dit is een screenshot die bij die download zat! Ik krijg het maar niet aan de praat ik heb de volgende mod gedownload zie screenshot: Ik heb van versie 5 naar 3 gedownload en geprobeerd maar helaas.. Nu heb ik deze download die op de screenshot staat daar staan versies van A tot C, ik kom er maar niet uit welke files ik waar moet plaatsen dit zijn de files die in die mappen steeds staan: Kan iemand mij uitleg geven hoe ik werkend kan krijgen? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Is de auto wel ELS Compitable? Reageren
Joost01 Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Is de auto wel ELS Compitable? Ik heb de auto gevonden dit is een filmpje, ik zou het niet weten zou jij me dit kunnen vertellen? Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 je moet ook ASI loader installeren anders doet de mod het niet Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Is de auto wel ELS Compitable? Ik heb de auto gevonden dit is een filmpje, ik zou het niet weten zou jij me dit kunnen vertellen? Ja hij is wel ELS compitable, heb je een bestand genaamd dsound.dll in je gta iv folder? Reageren
Joost01 Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) De ASI loader heb ik gedownload, welke file moet waar ik waar plaatsen? Ik heb nu dus de volgende files: - ELS - ELS.asi - dsound Ik heb net ook nog vele keren getest maar helaas, volgens mij plaats ik de files verkeerd. Kan iemand mij uitleg geven waar ik welke file moet plaatsen, of misschien gebruik ik wel de verkeerde Emergency mod versie? Ik heb nu die hierboven op de screenshot staat. Edit, dit probleem is verholpen de zwaailichten doen het! Bewerkt: 5 februari 2012 door slytherin78 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.