Jump to content

ELS EMERGENCY LIGHTING SYSTEM

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben al de hele ochtend bezig om het ELS EMERGENCY LIGHTING SYSTEM in het spel te zetten maar het wilt maar niet werken de ene keer kleurt de lichtbak van me politie auto gewoon zoals ie moet zijn, de andere keer geel of rood..

Dit is me politie voertuig die ik gedownload heb, dit is een screenshot die bij die download zat!

post-105755-1328095666,48.png

Ik krijg het maar niet aan de praat ik heb de volgende mod gedownload zie screenshot:

post-105755-1328095472,94.png

Ik heb van versie 5 naar 3 gedownload en geprobeerd maar helaas.. Nu heb ik deze download die op de screenshot staat daar staan versies van A tot C, ik kom er maar niet uit welke files ik waar moet plaatsen dit zijn de files die in die mappen steeds staan:

post-105755-1328095579,45.png

Kan iemand mij uitleg geven hoe ik werkend kan krijgen?

Geplaatst:

Is de auto wel ELS Compitable?

Ik heb de auto

gevonden dit is een filmpje, ik zou het niet weten zou jij me dit kunnen vertellen?
Geplaatst:

Is de auto wel ELS Compitable?

Ik heb de auto

gevonden dit is een filmpje, ik zou het niet weten zou jij me dit kunnen vertellen?

Ja hij is wel ELS compitable, heb je een bestand genaamd dsound.dll in je gta iv folder?

Geplaatst: (bewerkt)

De ASI loader heb ik gedownload, welke file moet waar ik waar plaatsen?

Ik heb nu dus de volgende files:

- ELS

- ELS.asi

- dsound

Ik heb net ook nog vele keren getest maar helaas, volgens mij plaats ik de files verkeerd.

Kan iemand mij uitleg geven waar ik welke file moet plaatsen, of misschien gebruik ik wel de verkeerde Emergency mod versie? Ik heb nu die hierboven op de screenshot staat.

Edit, dit probleem is verholpen de zwaailichten doen het!

Bewerkt: door slytherin78

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...