GospGTA Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Ik heb de Cleo auto spawner geïnstalleerd, ik weet ook hoe ik hem start dat werkt allemaal. Maar hoe kan je zelf een auto ID nummer invoeren? Want om bijvoorbeeld van nummer 590 naar 410 te gaan, ben je heeel lang bezig. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Ik heb de Cleo auto spawner geïnstalleerd, ik weet ook hoe ik hem start dat werkt allemaal. Maar hoe kan je zelf een auto ID nummer invoeren? Want om bijvoorbeeld van nummer 590 naar 410 te gaan, ben je heeel lang bezig. Alvast bedankt Post eens een screen van je Cleo Spawner. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GospGTA Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Ja hoor, hier is de prt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Blijkbaar heeft die spawner dat niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GospGTA Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Zou erg gek zijn als dat niet kan toch, als je een spawner maakt, doe het dan goed whaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Zoek een andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Dit is mijn persoonlijke topper http://zazmahall.de/ZAZGTASANATORIUM/zazmoddat00100/VehicleSpawnerPremium.htm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GospGTA Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Ik heb hem gedownload, ga 'm nu in mijn cleo-folder droppen, en zal zo dit bericht bewerken voor mijn reactie ;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 In je screen staan toch duidelijke instructies linksbovenin dat je met 'UP' en 'DOWN' een area kunt kiezen. Met area wordt hoogstwaarschijnlijk het ID bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GospGTA Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Ja dat snap ik, maar ik wil ID's kunnen invoeren . En trouwens, @xoex23, ik heb 'm ff getest en vind hem zelf niet zo fijn. Vind hem onhandig en er niet mooi uitzien ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 (bewerkt) Dat kan, al kun je wel in grote lijnen wat je er mee wilt. Google anders gewoon even : gta sa cleo auto-spawner, komen er genoeg resultaten. Su6! Bewerkt: 1 februari 2012 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GospGTA Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2012 Heb de hele middag gezocht op die trefwoorden, kon alleen vinden met scrollen enzovoort, maar nergens met ID invoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.