xoex23 Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Hi, Hier even een aanvraag voor een youtubekanaal achter grond Type: Youtube kanaal achtergrond Stijl:Games Grootte:Gewoone youtube lay-out Voorbeeld:die van DagelijksHD Tekst: Vegas Gaming Channel Rand: nope Kleuren: Kies zelf maar! Render (optioneel): Personages/Artwork van games Extra (optioneel): Doe je best!
Gta Ripper Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ik wil deze best voor je maken. Welke games wil je er in terug laten komen?
xoex23 Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Oke, Graag zou ik erin hebben. Gta TBOGT Assins creed Dead Island Happy wheels ( ) En nog meer games, Kies er zelf nog maar een paar uit als je wilt
Gta Ripper Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Oke, is goed! Ik ga morgen voor je aan het werk!
Gta Ripper Geplaatst: 11 februari 2012 Rapport Geplaatst: 11 februari 2012 Ik heb hem net voor je gemaakt. Ik moest Happy Wheels er uit halen want ik kon er geen goede render van vinden o.i.d.. Ik heb er voor in de plaats Skyrim gezet. Het plaatje is te groot voor een image uploader dus heb ik hem op Zippyshare gezet. Als er nog wat veranderd moet worden moet je dat maar zeggen! Veel plezier er mee. Klik
xoex23 Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 (bewerkt) Nee hij is geweldig! Bedankt he! Bewerkt: 13 februari 2012 door xoex23
Recommended Posts