Jump to content

Kan eigen website niet meer bezoeken


Kloep

Recommended Posts

Ik krijg geen verbinding meer met mijn eigen website. De website ligt er niet uit, heb al die website gebruikt en andere kunnen hem ook wel gebruiken.

Echter, ik krijg er geen verbinding mee. Heb het geprobeerd in Opera, Chrome en Firefox. Ook in Filezilla krijg ik geen FTP verbindinng met m'n website.

Grappig is, is wanneer ik via een proxysite er naartoe ga lukt het wel. Tevens, op m'n telefoon gaat het ook, tenzij ik op de Wifi ga.

Kan het zijn dat m'n IP-adres ofzo is geblokkeerd? Ik snap er echt niks van. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens even in het "htacces" bestand, als je IP daar niet in staat word je zeker niet geblokkeerd :Y Mocht dit niet de oplossing zijn , dan raad ik je aan contact op te nemen met je hoster :)

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee. :puh:

Ben niet geblokkeerd in het htaccess bestand. Had dat ook wel vreemd gevonden, kan me niet herinneren dat ik mn eigen IP in een blokkeerlijst heb gezet. Maar even contact opnemen met de hoster dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens Google heb ik hier een mogelijke oplossing, hij is in het engels ik zal het even vertalen moment.

Edit:

1. Ga naar configuratiescherm.

2. Klik op netwerk connectie's.

3. Klik op lokaal netwerk connectie.

4. Klik op Opties.

5. Kies "Internet Protocol Version 4 (IPv4)" en klik op optie's.

6. Klik op de radio button die zegt "Gebruik de volgende DNS server adressen:"

7. Typ een van de onderstaande IP's in de twee velden "Geliefde DNS server" en "Alternatieve DNS server".

8. Klik op OK

9. Nu sluit je browser.

10. CMD > /flushdns.

IP's:

OpenDNS

208.67.222.222

208.67.220.220

Genuity

4.2.2.1

4.2.2.2

Level3

209.244.0.3

209.244.0.4

DNSAdvantage

156.154.70.1

156.154.71.1

Google

8.8.8.8

8.8.4.4

DynDNS Internet Guide

216.146.35.35

216.146.36.36

Bron: http://www.steven-sanders.com/why-you-cant-see-your-website-but-others-can/

Screentje erbij:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt te vaak connecties gemaakt met je website, dit komt vooral voor als je hardcore aan je website wil werken en veel files zit te wijzigen. Ik heb dit soms ook bij mijn eigen websites en is nagenoeg normaal, enkele minuten tot een paar uur wachten verhelpt het automatisch. Al heb ik het zelf tegenwoordig niet meer, ik weet niet of ik het toevallig bij mezelf gefixed heb (ben mijn eigen hoster) of dat het door een andere factor komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...