Kloep Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ik krijg geen verbinding meer met mijn eigen website. De website ligt er niet uit, heb al die website gebruikt en andere kunnen hem ook wel gebruiken. Echter, ik krijg er geen verbinding mee. Heb het geprobeerd in Opera, Chrome en Firefox. Ook in Filezilla krijg ik geen FTP verbindinng met m'n website. Grappig is, is wanneer ik via een proxysite er naartoe ga lukt het wel. Tevens, op m'n telefoon gaat het ook, tenzij ik op de Wifi ga. Kan het zijn dat m'n IP-adres ofzo is geblokkeerd? Ik snap er echt niks van. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 (bewerkt) Kijk eens even in het "htacces" bestand, als je IP daar niet in staat word je zeker niet geblokkeerd Mocht dit niet de oplossing zijn , dan raad ik je aan contact op te nemen met je hoster Bewerkt: 1 februari 2012 door Davedavy Reageren
Kloep Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Hoe zou ik daar moeten komen? Ik kan niet m'n FTP in. Met een beetje geluk leest m'n hoster dit al. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Heb je geen control panel zoals DirectAdmin? Reageren
Kloep Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 M'n hoster heeft wel cpanel, maar ook daar kan ik niet komen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 En als je eens met je mobiel in cpanel probeert te komen en dan naar de filemanager gaat? Reageren
Kloep Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Goed idee. Ben niet geblokkeerd in het htaccess bestand. Had dat ook wel vreemd gevonden, kan me niet herinneren dat ik mn eigen IP in een blokkeerlijst heb gezet. Maar even contact opnemen met de hoster dan. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Weet je ook zeker dat je firewall niets blokkeert of iets dergelijks? En heb je al eens geprobeerd je DNS cache leeg te maken? ( CMD > ipconfig /flushdns ). Reageren
Kloep Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Firewall gecontroleerd, die blokkeert niks. Ook heb ik de DNS leeggemaakt op jou manier en dit heeft ook niks veranderd. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 (bewerkt) Volgens Google heb ik hier een mogelijke oplossing, hij is in het engels ik zal het even vertalen moment. Edit: 1. Ga naar configuratiescherm. 2. Klik op netwerk connectie's. 3. Klik op lokaal netwerk connectie. 4. Klik op Opties. 5. Kies "Internet Protocol Version 4 (IPv4)" en klik op optie's. 6. Klik op de radio button die zegt "Gebruik de volgende DNS server adressen:" 7. Typ een van de onderstaande IP's in de twee velden "Geliefde DNS server" en "Alternatieve DNS server". 8. Klik op OK 9. Nu sluit je browser. 10. CMD > /flushdns. IP's: OpenDNS 208.67.222.222 208.67.220.220 Genuity 4.2.2.1 4.2.2.2 Level3 209.244.0.3 209.244.0.4 DNSAdvantage 156.154.70.1 156.154.71.1 Google 8.8.8.8 8.8.4.4 DynDNS Internet Guide 216.146.35.35 216.146.36.36 Bron: http://www.steven-sanders.com/why-you-cant-see-your-website-but-others-can/ Screentje erbij: Bewerkt: 1 februari 2012 door Davedavy Reageren
Kloep Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ook dit werkt niet. Ik denk dat mn hoster er trouwens verder ook weinig aan kan doen toch? Ik bedoel, het probleem ligt denk ik bij mij? Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Ah , jammer, je zult er vast wel uitkomen met je hoster, succes ! Reageren
Sublime Geplaatst: 1 februari 2012 Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Heb je meer dan 5 keer met een verkeerd wachtwoord op cpanel ingelogd? Ik weet dat DirectAdmin een firewall blokkade toevoegt, althans dat hebben veel website hosters zo ingesteld. Reageren
Kloep Geplaatst: 1 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2012 Nee, ikzelf in ieder geval niet. Edit: Problemen opgelost. Was inderdaad in een blokkade terecht gekomen. Kan me niet goed herinneren wat ik precies heb gedaan, maar goed. Bedankt iedereen! Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Je hebt te vaak connecties gemaakt met je website, dit komt vooral voor als je hardcore aan je website wil werken en veel files zit te wijzigen. Ik heb dit soms ook bij mijn eigen websites en is nagenoeg normaal, enkele minuten tot een paar uur wachten verhelpt het automatisch. Al heb ik het zelf tegenwoordig niet meer, ik weet niet of ik het toevallig bij mezelf gefixed heb (ben mijn eigen hoster) of dat het door een andere factor komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.