Mrkwark Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 mijn vriend gaf mij een programa om need for speed most wanted the hacken (trainer) maar het programa reageert niet weten jullie wat ik verkeerd doe ? dit is het bestand >>> Door Megadreams: Link verwijderd.<<< >>> Door Megadreams: Topic heropent en een duidelijkere titel gegeven, voor de duidelijkheid Agent_Smith heeft hulp nodig met het werkend krijgen van een trainer.<<< Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Voer het eens als Administrator uit. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Voer het eens als Administrator uit. doet niks Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 (bewerkt) We bieden geen hulp bij het hacken van een spel. Topic Locked EDIT: >>> Door Megadreams: Door een misverstand werd dit topic gesloten, het topic is inmiddels weer geopend met een duidelijkere titel. Aan de topicstarter vraag ik om een betere uitleg te geven in de openingspost aangezien deze erg onduidelijk bleek.<<< Bewerkt: 2 februari 2012 door Megadreams Reageren
Mrkwark Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2012 Omg, het was dus geen trainer .. die zogenaamde *vriend* heeft mij een backdoor.exe gegeven .... daarom doet die trainer het dus niet ... sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.