GTAivlife Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 toen ik in het internet café mijn mail ging checken kreeg ik een link van een site van iemand en de site heette MONEY2MAKEMONEY maar ik heb geen flauw idee hoe die werkt, weet iemand het antwoord????? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Dat is gewoon SPAM. Reageren
xoex23 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 toen ik in het internet café mijn mail ging checken kreeg ik een link van een site van iemand en de site heette MONEY2MAKEMONEY maar ik heb geen flauw idee hoe die werkt, weet iemand het antwoordt????? Ach ja spam. Ik kan me herineren dat er een mod was dat je alleen mails kon krijgen van brucie, moet ik maar eens opzoeken Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Dat zijn mails die de krijgt maar eigenlijk niks mee kan doen. Rockstar heeft dit erin gedaan om de e-mail een beetje echt te laten lijken omdat je in real life ook spam krijgt. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 februari 2012 Rapport Geplaatst: 2 februari 2012 Tijdens het spelen krijg je wel meer van dat soort mailtjes. Mijn ingame inbox heeft wel iets van 10 van dat soort mailtjes. Benieuwd of Rockstar voor GTA V ook een ingame virusscanner heeft ontworpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.