Jump to content

Sommige spellen laggen.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Vrouwen zijn voor mij vaak chagrinig knipoog.gifsad2.gif

Maar veel onzin als Xfire kan vaak veel regenkracht vragen... kijk anders ff naar je taakbeheer.

Hmm, dat kan natuurlijk ook aan jou liggen.

Maar regenkracht heb ik nog nooit meegemaakt, maar Xfire vergt bij mij niks, 10mb geheugen en 0% van mijn processor.

Daarnaast, om even ontopic te gaan, welke gta patch gebruik je eigenlijk en eventueel met commands gewerkt?

Ik heb hem via steam dus de nieuwste patch zit er automatisch op, en heb geen commands gebruikt.

Ik heb het trouwens ook ff op tweakers gevraagd, en kan het ook zijn dat bijvoorbeeld mijn CPU te warm word en daardoor een beetje gaat terugclocken?

Of dat de spellen gewoon niet goed voor PC gemaakt zijn?

Bewerkt: door Zombiespeed
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Zombiespeed

9

• kelwin

6

• Hayte

4

• DennOOOtje

4

Heb een screenshot gemaakt van de instellingen die ik krijg als ik Auto configure doe. http://puu.sh/fEqC

Een vriend van mij heeft een nieuwe computer, met een AMD FX hexa core processor en GTX 550TI

Dus bijna evengoed als mijn PC en hij kan alles op het hoogst zonder probleem.

Met auto configure heb ik s'nachts ongeveer 30 FPS en overdag 20 FPS.

Geplaatst:

Ik heb zelf ook ongeveer dezelfde specs.

Ik heb ook de 6800 series videokaart. En ook 4GB Ram

Ik heb alleen de Pheonom x6 en mijn Ram is DDR3. Maar ik denk niet dat het aan de hoeveelheid RAM kan liggen, ik kan Skyrim op max settings zetten zonder lagg. Maar misschien moet je er toch maar 'ns DDR3 RAM geheugen in zetten en dan kan 8 GB natuurlijk geen kwaad.

Geplaatst:

Van GTA IV kan ik het eigenlijk opzich wel redelijk begrijpen, daarbij begeef je je natuurlijk vaak op hogere snelheden dus zal de fps wel wat lager zijn...

Maar vooral bij Skyrim verbaas ik me er eerlijk gezegd heel erg veel over. Vooral aangezien ik het met mijn redelijk oude pc nog fatsoenlijk kan spelen...

Heb je al een volledige defrag uitgevoerd? Een register schoonmaak? Download ook even Malwarebytes' Anti-Malware en laat die een volledige scan doen.

Van GTA IV kan ik het eigenlijk opzich wel redelijk begrijpen, daarbij begeef je je natuurlijk vaak op hogere snelheden dus zal de fps wel wat lager zijn...

Maar vooral bij Skyrim verbaas ik me er eerlijk gezegd heel erg veel over. Vooral aangezien ik het met mijn redelijk oude pc nog fatsoenlijk kan spelen...

Heb je al een volledige defrag uitgevoerd? Een register schoonmaak? Download ook even Malwarebytes' Anti-Malware en laat die een volledige scan doen.

Sinds ik ook mn nieuwe videokaart er in heb zitten (Laatste aanpassing van mn PC) heb ik mijn hele schijf geformateerd en windows 7 64bit erop gezet en alles opnieuw geinstaleerd.

Met skyrim heb ik volgens mij alleen in drukke stadjes zoals Whiterun een beetje framedrops, ben er nu achter gekomen dat ik skyrim gewoon op het allerhoogst kan.

Enige probleem met lagg heb ik nog bij GTA IV en EFLC.

Kan het er ook aan liggen dat ik een AM3 processor op een AM2+ moederbord met DDR2 ondersteuning heb?

Hmm, je videokaart is een 6850 of een 6870 begrijp ik.

Ik zelf heb ook een 6870, en heb pas ff GTA 4 op alles op zn hoogste gezet (met behulp van commandline) en ik haalde zon 25-35 fps gemiddeld.

Wat voor fps haal jij dan?

En met welke patch?

(Ik heb patch 1.0.7.0 btw)

-edit, misschien heb je nog de standaard Windows (7?) drivers.

Heb je ze al geupdated?

Hier, gpu autodetect :puh:

Grtz

Bewerkt: door DennOOOtje
Geplaatst:

Ik zelf heb ook een 6870, en heb pas ff GTA 4 op alles op zn hoogste gezet (met behulp van commandline) en ik haalde zon 25-35 fps gemiddeld.

En met welke patch?

Heb je ze al geupdated?

Grtz

Heb de HD 6870 , nieuwste patch van GTA IV en heb al mn drivers goed geinstaleerd :)

Geplaatst:

En met welke patch?

Heb je ze al geupdated?

Grtz

Heb de HD 6870 , nieuwste patch van GTA IV en heb al mn drivers goed geinstaleerd :)

Raar.

Probeer eens tijdelijk je virusscanner uit te zetten?

Geplaatst:

En met welke patch?

Heb je ze al geupdated?

Grtz

Raar.

Waarom zou dat helpen?

Geplaatst:

En met welke patch?

Heb je ze al geupdated?

Grtz

Raar.

Waarom zou dat helpen?

Kan best helpen, de pc van m'n pa was ook echt super sloom toen (i7 930, 3x2gb ram) en toen was z'n virusscanner verlopen en toen was die ineens super snel :')

Was geloof ik Normad ofzo.

Geplaatst:

Ga eens naar de AMD site en download daar eens de nieuwste drivers. Je zegt ze namelijk goed te hebben geïnstalleerd, maar echt duidelijk ben je daar niet in. Nieuwere drivers kunnen overigens altijd zorgen voor een hogere performance.

Geplaatst:

Ga eens naar de AMD site en download daar eens de nieuwste drivers. Je zegt ze namelijk goed te hebben geïnstalleerd, maar echt duidelijk ben je daar niet in. Nieuwere drivers kunnen overigens altijd zorgen voor een hogere performance.

Ik heb vandaag nog de nieuwste update van mn drivers geinstaleerd, ik weet echt wel hoe dat moet hoor.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sinds ik ook mn nieuwe videokaart er in heb zitten (Laatste aanpassing van mn PC) heb ik mijn hele schijf geformateerd en windows 7 64bit erop gezet en alles opnieuw geinstaleerd.

Met skyrim heb ik volgens mij alleen in drukke stadjes zoals Whiterun een beetje framedrops, ben er nu achter gekomen dat ik skyrim gewoon op het allerhoogst kan.

Enige probleem met lagg heb ik nog bij GTA IV en EFLC.

Kan het er ook aan liggen dat ik een AM3 processor op een AM2+ moederbord met DDR2 ondersteuning heb?

Skyrim zou je makkelijk moeten kunnen spelen, ook in de drukke steden.

Maar ik denk toch dat het iets met dat DDR2 Ram geheugen te maken heeft, dat is natuurlijk minder snel dan DDR3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...