Jump to content

dvd speler


mekane

Recommended Posts

Beste ,

Ik heb net fifa 11 gekocht

ik deed het spel erin en voerde een paar keer de serial verkeerd in dus ik het effe goed bekijken doe ik hem weer der in en daarna pakt me dvd speler ineens de setup niet meer hij ziet het dvdtje wel geeft wel de setup.exe aan maar verder doet de pc niks!

Weet iemand hoe dit kan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Beste ,

Ik heb net fifa 11 gekocht

ik deed het spel erin en voerde een paar keer de serial verkeerd in dus ik het effe goed bekijken doe ik hem weer der in en daarna pakt me dvd speler ineens de setup niet meer hij ziet het dvdtje wel geeft wel de setup.exe aan maar verder doet de pc niks!

Weet iemand hoe dit kan ?

Leer eerst Nederlands typen. :duh:

Klik eens met je rechtermuisknop op je CD en kies dan Verkennen, open dan Setup.exe ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste ,

Ik heb net fifa 11 gekocht

ik deed het spel erin en voerde een paar keer de serial verkeerd in dus ik het effe goed bekijken doe ik hem weer der in en daarna pakt me dvd speler ineens de setup niet meer hij ziet het dvdtje wel geeft wel de setup.exe aan maar verder doet de pc niks!

Weet iemand hoe dit kan ?

Leer eerst Nederlands typen. :duh:

Klik eens met je rechtermuisknop op je CD en kies dan Verkennen, open dan Setup.exe ;)

laat maar heb het spel al geruild ;) en dat was het niet want dat had ik al geprobeert ;)

*offtopic* dacht ik kies ps2/pc controller is et enkel ps2 controller *faal*

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...