Sublime Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Hallo, Sinds zeer korte tijd heb ik geen DNS meer wat betekent dat ik alleen websites kan bezoeken die ik in de browsersessie open had staan. Nu vraag ik dus aan iemand die wel DNS heeft , even een antwoord te sturen met een IP van een website die domeinnamen om kan zetten in ip adressen zodat ik ze alsnog kan bezoeken. Bedankt alvast! Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 (bewerkt) Hallo, Sinds zeer korte tijd heb ik geen DNS meer wat betekent dat ik alleen websites kan bezoeken die ik in de browsersessie open had staan. Nu vraag ik dus aan iemand die wel DNS heeft , even een antwoord te sturen met een IP van een website die domeinnamen om kan zetten in ip adressen zodat ik ze alsnog kan bezoeken. Bedankt alvast! 80.87.131.127 En dan klik je op Host Name to IP Adress. Bewerkt: 3 februari 2012 door BiglifeRPG Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Gebruik dan Google's DNS (8.8.8. of OpenDNS (208.67.222.222). Je kan alternatieve DNS servers instellen in je router. Reageren
Isic Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Heb die openDNS ingesteld, had ook vaak last van DNS verbinding. Reageren
Sublime Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Ik had google DNS inderdaad maar gebruikt na een tip. Het ip dat BigLifeRPG stuurde beheert meerdere websites waardoor ik hem niet kon bereiken. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 (bewerkt) Ik had google DNS inderdaad maar gebruikt na een tip. Het ip dat BigLifeRPG stuurde beheert meerdere websites waardoor ik hem niet kon bereiken. Ah sorry, ik dacht dat dat ip het wel deed. Bewerkt: 4 februari 2012 door BiglifeRPG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.