klimgorilla Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 hallo, Als ik een cd van UDF formaat in mijn computer doe, wordt mijn computer traag en laad hij niets. Dit is echt vervelend want vroeger laadde mijn pc alles nog. De cd's van andere formaten werken nog gewoon dus aan mijn computer kan het niet liggen. Misschien een software dat dwars zit? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Grtz, Klimgorilla ps: Ik heb het geprobeerd met beide cd's van GTA IV en een cd van ACR Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Dit lijkt me niet echt een GTA IV gerelateerd probleem, bij deze heb ik het dus verplaatst naar het Computer Talk forum. Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Kijk naar de laaste drivers/firmware voor je cd-rom lezer. Gewoon even merk en naam googlen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.