sakemarinusbooi Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 (bewerkt) Ik wilde dus weer even een leuk spel uit de oude doos halen; Gta Sanandreas DYOM. Nou werkte het niet op mijn (gekochte) versie van SanAnderas (v2) dus ik heb een cleane v1 gedownloaddus ik heb hem gedowngrade naar v1, CLEO4 geinstallerd, dyom, mpack enz erin. Prima, maar zodra ik iets in DYOM ga typen zoals missie naam of objective discription crasht (zoals vroegah) gta_sa.exe weer eens keihard. Ook als ik een missie probeer te laden doet ie dat. Nou zie ik iedereen op internet schreeuwen dat men gta_sa_compact.exe maar even moet downloaden. Het vreemde is dat niemand er een link bij geeft, en na een halfuurtje googlen heb ik slechts een .rar bestandje gevonden met daarin gta_sa_compact.exe, zit er een wachtwoord op + ik heb nog een gartis trojan'tje kunnen scoren bij een andere gta_sa_compact.exe rar Ik hoopte dus dat iemand op het forum hier een betrouwbare link kon geven of iets anders waar DYOM beter van wordt? Alvast bedankt! Bewerkt: 3 februari 2012 door sakemarinusbooi Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ookal heb je gta sa legaal, we mogen niet helpen met een illegale gedownloade versie. Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ookal heb je gta sa legaal, we mogen niet helpen met een illegale gedownloade versie. Probeer het nu nog eens aub :$ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ookal heb je gta sa legaal, we mogen niet helpen met een illegale gedownloade versie. Probeer het nu nog eens aub :$ Hoe bedoel je? Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ookal heb je gta sa legaal, we mogen niet helpen met een illegale gedownloade versie. Probeer het nu nog eens aub :$ Hoe bedoel je? Ik heb mijn verhaspeling verbeterd in de eerste post Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Ik zei download, maar bedoelde natúúrlijk downgrade Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 3 februari 2012 Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 (bewerkt) Ik zei download, maar bedoelde natúúrlijk downgrade Ik zoek wel ff een compact.exe voor je: Maar ik zeg het je, het faalt. Als je een missie hebt met bvb veel objecten / actors valt je gta sa uit. Edit: Klik Winrar Wachtwoord: CVehicle Bewerkt: 3 februari 2012 door BiglifeRPG Reageren
sakemarinusbooi Geplaatst: 3 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2012 Werkt opzich prima, bednkt! Maar hij faalt idd bij veel spul. Enig idee hoe ik dat op kan lossen? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Werkt opzich prima, bednkt! Maar hij faalt idd bij veel spul. Enig idee hoe ik dat op kan lossen? Niet v2.0 is gewoon nooit echt om te toveren in een echte v1.0 waardoor je veel crashes krijgt. Je zult V1.0 moeten lenen van iemand en dan installeren, dan kan je met jou cd zijn v1.0 spelen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Ik heb de v1.0 bestanden van een vriend, en gebruik dan sa_compact.exe Is natuurlijk ook een mogelijk heid Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Ik heb de v1.0 bestanden van een vriend, en gebruik dan sa_compact.exe Is natuurlijk ook een mogelijk heid Maakt toch geen verschil, heb ik vroeger ook geprobeerd maar blijft hetzelfde. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 4 februari 2012 Rapport Geplaatst: 4 februari 2012 Wachtwoord is: CVehicle De eerste 2 letters moeten in hoofdletters, anders werkt het niet. Dit moet het probleem op lossen als je dit bestand in je GTA San Andreas map zet, niet zo lang terug had ik hetzelfde probleem toen ik DYOM met CLEO wilde spelen. En dit heeft geholpen, succes! Reageren
DennOOOtje Geplaatst: 5 februari 2012 Rapport Geplaatst: 5 februari 2012 http://frog.serverffs.com/gtasapatch.zip Deze moet ook werken, het gaat over gta sa toch? xd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.